2013年7月29日 星期一

冰島英國自由行之旅2013-06-12第五天Part 2(天晴後轉天陰)

又到左攰爆OT星期一~~~算~~~~放工就好了~~~~~星期六:去左食園林~~食左魷魚豬扒撈米加辣真係好正~~..->去Venetian…因為Chocolate做緊半價~~趕緊去掃平野~~有某幾間鋪開始做緊減價~(減價野先岩我買~)->食左IL cafe…不過我覺得唔平囉~~…->哈哈~~約左三五知己睇飛虎出征…爛爛地..但我都有大笑過喎(仲要係全戲院得我一個笑~~)…好彩係永樂睇$50咋~~………星期日:去左黑沙食肥佬燒烤~~~好好味~~食左兩隻雞翼魚蛋香腸魷魚鬚秋刀魚粟米蟹柳~~但椰青要成$30一個~~好貴~~…->好野~~終於睇左書~~好開心因為藍海寧出左最新既空姐書~~我好鐘意睇佢寫做空姐哥d趣事架~~(因為年少時我的志願就係做空姐~~)->秀蘭小館小籠包吃吃吃~~~



2013-06-12
Day 5—-Part 2(冰島,史卡法特 Iceland,Skaftafell->史卡法特國家公園 Skaftafell National Park->荷芬 Hofn)

呢位就係我地既導遊喇~佢叫…..佢叫…………以我既記性…大家知咩事~






見到嘛見到嘛~開始踏入冰河了~~~~記得帶墨鏡呀~如果唔係殘屎你隻眼呀~




你睇下毛寶幾乖~~~真係有聽話要大力踩落去架~~~~




好~~出發~~~我幾乖呀有幫大家影相~~




記唔記得之前係首都個Tourist Information Centre叫佢幫我地訂呢個Blue Ice Adventure既時候我地問佢今日既天氣係點…佢話會落大雨~~依家呢~~~天好晴呀~~~~仲要無風添呀~~~~~~~好開心呀好靚呀~~~~




一路行~導遊就不停咁介紹冰河既地勢呀~之類之類既介紹(我咁講得咁詳細你就知我有無聽啦~)





跟住佢就攞d水卒開地下d雪同埋泥….話下面黑色哥d係火山灰形成的




同埋大家有無留意呢個冰河d冰黑黑的?????因為前幾年呢度試過一次大型既火山爆發…因為有好多火山灰而令到歐洲航空癱瘓既……黑色哥d就係哥時留低既火山灰~





導遊教我地用個冰鑿鑿開d冰…呢個工友肯定無聽書!!!錯誤示範!!!唔係用尖哥面架~~




拿~~~呢兩個工友就做得正確喇~~~~~




哈哈~~~毛寶個樣好搞笑呀~~~加油呀礦工們~~~就快有飯開~~~




好~繼續越行越入~~其實都幾攰架~~係d冰度又上又落~又上又落咁~



終於係個股”喇”度見到有少許藍藍的冰喇~~~~~~感動~~





毛寶~nice shot~我好鐘意呢張~係呢~呢個靚女邊個黎架??介紹我識下~~(唔知醜中~~)



跟住我地請人幫我地四個影左張四人照~~




帥呀~好帥呀~四個一齊耍帥~~~






噚晚發夢…
小i:t….你有隻牙甩左喎…你使唔使去補補佢?
我:痴線…我邊有甩牙呀….
點知一照鏡真係甩左成隻牙出黎…好驚…
究竟點解呢個夢??



你不快樂…..你哭了…
我也很不開心;[
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-81日~

沒有留言:

張貼留言