2013年6月28日 星期五

下環街市市政綜合大樓熟食中心

唉~我真係無用….又頭痛……..噚晚訓哥時已經痛痛地…..訓醒今朝起身又痛……食左必理痛….止左少少痛….中午又痛番…….中午番屋企食左麵包再食兩粒……止左少少…臨放工再痛過……成日都係咁痛之中番工…好辛苦…..頭痛住番工分析力好差…….仲做錯野…好彩call得番個客番黎…….我仲有少少對d同事發左脾氣…真不好意思…放工前痛到要係counetr訓一訓….chlo子見我咁….幫我按摩膊頭…佢d按摩真係好得…我每次最痛佢幫我按完都好番d….佢按完我成個人醒哂…..雖然仲有d頭痛不過好好多….佢叫我用7000蚊請佢晚晚去我屋企幫我按喎~~~放工再去買”特效”必理痛再食多粒..依家好少少…………..食左藥同毛寶去攞相…..佢話要我同佢去壯聲勢幫佢站台……好彩今次d相ok番….唔使我出聲…如果唔係我咁既狀態….發火都會轉數差少少…..夜晚去左食千笹…好味~等我陣間再食多次頭痛藥先…無理由周末先黎頭痛玩得唔開心架~



hehehehehe~之前講左好耐要去街市食野~~某天的起心肝~去左下環街市唔知2樓定3樓熟食中心食野~呢度好就好在….呢個街市係有停車場的~點解我咁想食呢個街市既野食呢~~因為小i常常係呢個街市幫我買早點的~~而且係又平又靚又正~地址:下環李加祿街16號


環境都算幾乾淨架~~~因為前幾年翻新過黎~




開始搵食~呢個真係好抵囉~~~呢籠小籠包$10咋~~在那找???咁梗係唔可以同秀蘭的相比~但係以呢個價錢算係做得唔錯~






行行下唔覺唔覺就買左咁多野食喇~




牛雜加菜係$3x?我唔知有無記錯~牛雜都唔錯~加左辣汁確係可口~




仲係一檔叫笑姐燒烤既叫左串燒冬菇…好平一串~~重點係…..咁平佢都燒得好有heart~~因為佢有落蒜蓉牛油去燒!!!!超惹味呀~~~抵讚~~另外我見隔離既人買左條燒魚….燒到香噴噴..先$1x咋~~好抵~~




茶果湯$6….好耐無食過~不過呢度整得麻麻~~




食到飽飽炸野檔先開…..我最鐘意食哥d檔仔既炸雲吞~~其實我就係貪佢地少料多皮哥種滋味~~~~~街出面賣緊$3兩粒……我初頭望價錢以為$1粒….已經覺得堅平…我同佢講話要$5………見到佢起勢咁越執越多….我話:我要$5喎….姨姨:係呀…$5黎架……..我再望下…..原來係$1兩粒囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!痴線架~~平到咁~~~我以前讀中學都無咁平啦~~~~呢d無料雲吞加gip汁食係最好味的~~~最衰食到飽食唔到其他炸野~下次再食~~~我愛下環街市~~






好野~
毛寶大師攞左d相喇~
等毛寶大師俾埋我排好d相就可以出遊記喇~
期待~~
間相鋪明明係可以做好架…
係都唔做好d….唔發火當我地傻仔



我諗令我唔頭痛既唯一辦法…
就係令厄運離我遠d…
可惜…..佢同我仍然緊緊相隨
難怪某人同厄運一起大半年後….患有高血壓…
我好驚我會緊隨其後…..
我心臟好弱架..厄運你唔好嚇我呀
毛寶說:你是由必理痛和頭痛藥組成的

沒有留言:

張貼留言