2013年8月1日 星期四

冰島英國自由行之旅2013-06-12第五天Part 5(天晴後轉天陰)

番工無咩特別~~繼續amazing summer~~今日重點節目係剪頭毛



2013-06-12
Day 5—-Part 5(冰島,史卡法特 Iceland,Skaftafell->史卡法特國家公園 Skaftafell National Park->荷芬 Hofn)

繼續傑古沙龍浮冰湖(Jokulsarlon Glacier Lagoon)之旅~睇睇我倆多年輕~~~~仲跳得起~~~






如果大家有興趣既話~其實佢哥度有d坐船遊浮冰湖既tour~大約40分鐘~俾個網址大家參考一下:http://www.rikivatnajokuls.is/glacierlagoon/…..藍色真的很透心涼~





我覺得我自己影得呢張幾靚架喎~




我媽話呢張影到d鴨仔好有味道喎~好得意呀~~佢地係兩家人黎架~~~之後仲有上岸添~~



喂~點先~你兩公婆係度再影多輯婚紗相呀~~唔係喎~~真係有得諗喎~~~我都好想係呢度影輯婚紗相呢~~~~唔使特登請個攝影師黎影架~~~呢度咁靚~~求其搵個人影就得架喇~~~差在我著住婚紗企係度架咋~~~



咦~華下~仲有海獅喎!!!!我終於知道行過黎哥條路條屎係邊個架喇!!!!!d鴨仔游過超驚…走得超快!!!



兩位帥團友~




呢張用iPhone影效果都好正呀~~幾震撼~~




四位冒險隊團友再次行上高地度睇~wow~好壯觀呢~~





毛寶呢張”大地在我腳下”係咪好有feel先~梗係啦~我影架嘛~



好咯~要走咯~送多幾張超冰藍的照片俾大家~記住這樣的藍~我下次要再黎睇呢~






全景~我咁大個女都未見過咁靚既景架!!




拜拜~鴨仔~
呢日既晚餐超正~還有很精彩的相片~請期待~




天呀~~~~~
唔知點解我唔係好接受到變到咁短呀~~~
我知我係一個大帥哥……

但到底以後仲有無人知我係一個小女孩呀~~~~

我剪完打番屋企跟媽說:媽我番黎喇..我剪到好短呀…你要有心理準備
點知我番到去我媽話:我覺得無野喎…剪得幾好睇呀~~
一剪完我就向我髮型師擴了擴鼻孔表達我的不滿~~(明明就係你自己叫人剪既)..
我仲問佢:近排有無好多人叫你剪呀杏兒個頭呀..
佢話:無喎~你係第一個喎…咁短邊有女仔剪架…
er…….你好野…
我呢個人除了好笑….還是好笑
我個頭…仲短過我個男神……….男神知唔知我係女仔黎架


好喇…我去報名考下一期保安部隊喇



報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-78日

沒有留言:

張貼留言