2012年8月1日 星期三

法國瑞士塵世美之旅2012-05-26第八天Part 2(大晴天)

噚晚因為要寫個八x份投訴報告……所以無寫blog………好開心呀~~~chlo仔放完大假~~同番我同一更~~~老天爺爺對我還真好呢~~鍚鍚*3*……….本身噚日下晏好開心架~因為決定左十月去邊度旅行……但依家有d阻礙……..好困擾我同媽媽…………可能去唔到……搞到我地噚晚訓得超差…………………….喊喊…………………………………….



2012-05-26
Day 8—-Part 2(法國巴黎->瑞士蘇黎世->瑞士Lenzburg)
我地放低行李係民宿….再係超級市場購物完……就係Lenzburg坐火車出蘇黎世觀光~這就是Zurich HB火車站了~係火車站前既廣場矗立左有”瑞士鐵路王”之稱既阿佛列德. 艾夏既銅像~好好天呢~~~~~








華~除左火車之外~佢地仲有超多電車~






出左火車站個廣場過埋馬路就黎到班郝夫大道(Bahnhofstrasse)….係一條聽講係全世界最長既購物街~全長1.3km….有各式各樣既名店…商店….不過呢個時我係完全無心機睇~因為已經成兩點鐘….個肚打哂鼓….乜都無心情睇~




一直向前行…..麥公子此時講出一句:我好鐘意瑞士呀~…………行到邊….都有好風景~






好似亂咁影都有山有水~天氣又好喎~






華~~~終於放飯喇~~~今日導遊話有特色餐食呀~~叫做茨夫特郝斯. 茲亞. 沙夫蘭(Zunfthaus zur Saffran)….地址:Limmaltquai 54…..d名太長喇…瑞士多數都係講德文…意大利文…或者法文…….英文溝通亦無問題~




呢日天氣好好~於是我地選擇坐室外位~~~




由於唔知叫咩飲既情況下…叫左一jar橙汁飲(Orangensaft Michel Fairtrade)……飲落係果汁先生既味道….佢加左d冰…加左片橙….真係岩岩好咁樣每人一杯……一jar咁就CHF16=136hkd……………………………….呆了~




特色菜黎喇~第一個係奶油燉小牛肉和磨菇(Geschnetzeltes Zurcher Art)….CHF39=331.5hkd………..華~~~這個好好吃呀~~~~d汁同d小牛肉很配呢~仲有伴碟既薯絲煎餅超級的好吃!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





第二道是這個瑞士香腸(Kalbsbratwurst von der Metzgerei Hanni)…..CHF25=212.5hkd….呢個腸仔配有點酸的汁剛好~唔怕漏~都幾好味~~薯絲煎餅好好味呀~~~~~~~~~~~~~




還請了侍應姐姐幫我地影相~四位帥氣的公子~~~~~~




呢餐我地叫左一jar果汁…兩個主菜share黎食….我地唔係姑寒呀…係真係夠飽的~食左CHF84.8=720.8hkd~我覺得呢餐…………係我係瑞士食過….最好味既一餐…………







好開心呀~~
又有得睇怒火街頭2~
最驚喜就係用番第一集哥首主題曲~
我都覺得係最襯既~~(建議衝上雲霄都可以用番陳迅哥首~)
最好笑係鄭嘉穎話:LAW霸既女朋友…即係LAW友~
wakakak~真笑了~~



今朝唔開心到早左半個鐘起身…
走去雀仔園買左個炸麵腸…….
仲去OK買左五粒燒賣做早餐….用食黎麻醉自己
個炸麵腸叫佢加辣….
佢竟然用芥辣喎……幾特別喎~
仲幾好味~~~
希望件事有轉機啦…
好煩惱呀……………………



咁又到左8月….
朋友們的生日旺季又要開始了~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-58日~
(唔知係咪之前數錯左…依家由本身既60日調整為58日~我都唔知幾時開始數錯…可能係一開始就數錯~~~~~~)

沒有留言:

張貼留言