2012年8月9日 星期四

法國瑞士塵世美之旅2012-05-28第十天Part 1(晴天)

噚晚訓得好差呢….因為肚仔痛….不停痛醒……起身痛醒起身痛醒….直至起身;[……今朝起身又發現俾木蝨既物體咬左四大撻………放工時發現隻腳又多左三粒…..到底係邊度有蝨呀????我淨係知一大餅一大餅咁……好痕呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…..成日番工都係….頭暈…肚痛…隻腳痕呢d感覺渡過………



2012-05-28
Day 10—-Part 1(瑞士Lenzburg->因特拉根Interlaken Ost->格林戴爾華德Grindelwald)
好興奮呢~~~~我地計劃左係第11日時上少女峰(Jungfraujoch)~~由於上峰要早….而由我地民宿坐火車去少女峰就需要幾長既時間下…所以我地提早一日去到坐少女峰列車既山腳站住一晚~第二朝再上少女峰~~~~~~呢日要搭成三個幾鐘車……途中要轉三四次火車…..經過因特拉根(Interlaken)……再去到山腳的格林戴爾華德(Grindelwald)…….所以我地呢一日整埋早餐上火車食~~~~煙火腿加芝士焗法包~仲有士多啤梨~又烚左雞蛋~~~~黎應付長途車~


超重料的~~~~~~




其實坐緊火車既時候就已經有好多好靚既風景睇~~~~~~似幅靚畫~~~~如果係攝影發燒友應該會影不少靚相~~呢度係點影都靚的~~~~








就咁坐火車離遠已經見到有雪山!!!





仲有遍地的小花~小花+雪山~很美妙的配搭~






我好鐘意呢張~~~~你地有無諗過住係雪山下面會點呢???




坐左三個幾鐘車~~終於到了少女峰火車的山腳總站~格林戴爾華德(Grindelwald)~

呢日我地係民宿執左d輕便行李就出發~~~無攞個大gip~



我地係格林戴爾華德(Grindelwald)呢晚既酒店~Hotel Wolter~不過未有得check-in住~我地唯有放低d行李先~~~

呢間酒店就係格林戴爾華德(Grindelwald)火車站行一分鐘就到~~超近的~



酒店附近都有好多雪山呢~~~








忽然很想恤短髮…
很短很短那種…….
短到毛寶咁短….布志綸咁短………總之好短…..
不過無左狗仔耳似的長髮掩住肥面…
又很為難……………………………………



好肚餓呀~
本身下午有人請食糯米糍的….
不過今晚有好吃的~
燒鵝+鹵水鵝翼~~~
再配上法式芥末同吃~~~~
正呀~~~~即刻留番糯米糍做甜品~~



開心的日子餘下明天…
要再等明年喇~



昨晚第一晚用臭水….
華…臭到呀…
一撻上塊面度…想嘔..
就好似….將一大匙龍角散…
落少少水整成漿…然後撻上塊面度…
重度臭呀!!!最好真係得呀!!!!



今日有好多香噴噴人士….
有時同佢地既對話真係好頂癮….
我:what’s your purpose of the XXX?(XXX=佢要辦哥樣野)
香噴噴:yes~
我:(見佢唔明我問乜…轉個方式)sir….why do you apply XXX?
香噴噴:yes~(肯定和充滿自信的語氣)
我:(加強語氣)why do you need to apply XXX?????????????
香噴噴:o~o~because i am ^&$#$#%^$%…..so yes~
我:…………………………….
終於明佢既目的之後….再問第二樣野……
我:it will be ready on next thursday…..is it okay?
香噴噴:tomorrow~ok~
我:(氣憤)not tomorrow呀……today is thursday….one week…next thursday!!
香噴噴:yes~tomorrow
我:………………….sir,can you hear me?next thursday呀
香噴噴:O~O~yes~
我:(忍唔住)….sir,yes for what?
香噴噴:yeah~~~
我:…………………………………………………
最後幫佢做完某個手續…..
香噴噴:take today?
我:$^%*&^$*%*$^%&$^
開始抓狂……攞住佢張收據…指住個日期
我:拜~
走左去……….
今日一整日就係呢d….
yes…..yes for what….yeah既對話之中渡過…..@_@



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-50日~

沒有留言:

張貼留言