2012年7月30日 星期一

法國瑞士塵世美之旅2012-05-26第八天Part 1(大晴天)


星期一….星期一….星期一……..我唔鐘意星期一…不過今個星期一……wakakkaka….點都好d~~~~~~~~(可惜唔知點解最後五點半喪派籌…明明得三個人…..佢有兩條line都係派左六個籌………….好彩出左聲之後有人道救援…)…….星期五—-夜晚去左venetian既Morton’s steakhouse度食….都幾好味既~不過都幾貴…..遲d post相~……..星期六—-中午去左食園林牛肉粉絲~~好好味~~跟住學ukulele~蘇打綠既小情歌開始有板有眼(我講毛寶~我負責拍住小結他一齊唱~)….學完同左杯杯去睇bb野~~~原來都有好多野買架喎~~~~上至小底衫沖涼巾…下至洗衣液….頭也大了~~~好開心夜晚同杯杯和健仔一齊去食鍋~好好味~~(原來我地連續兩個禮拜六晚一齊食~)….食飽就坐左陣~~買左UA 23:45既蝙蝠俠戲飛睇戲去~第一次係UA睇咁夜….不過我無訓著~太好睇~我仲話點解張飛折左要81蚊咁貴~~原來套戲做成兩個半鐘!!……..星期日—-就去左路環橋記食飯~~~又遲左一步….食唔到我最想食既葡式牛扒…薯絲馬介休…煎豬肋骨……唉~算….下次早d去食~~~~~~~~~~~~~~~~~路環橋記真係好正~下次post相(下次下次…下次大概可以…….)……仲癲到曬到咁去黑沙海灘曬太陽…..陽光超猛…我陪毛寶咋….老人家擔哂遮搽哂防曬..我都算係咁啦~~~~~~~~~~~不過坐係海灘都幾舒服~幻想自己係西班牙既太陽海岸區的沙灘~夜晚食左NaNa cafe~又過了一個快樂週末~



2012-05-26
Day 8—-Part 1(法國巴黎->瑞士蘇黎世->瑞士Lenzburg)
呢一日我地要搭TGV出發去瑞士喇(即係之前走火警哥樣野)~~~~不過係首先經過千辛萬苦的~首先我地要朝早五點半第一班車前去到RER站….搭第一班既車去到Gare de Lyon………於是…我地呢日係….清晨五點三就出門口….之前哥晚執好野都成點先訓……呢日我係最早一個起身的~三點幾~~~好似無訓過咁~~好正~~~~天都未光就抽住行李出發~~~我地超驚有賊係街度捉走我地……又驚清晨既地鐵站…..很辛苦入到地鐵站…要搬好多條落的樓級…..出哂汗…d人又岩岩飲完酒番屋企..超多人飲醉係地鐵痾尿….好臭……..順利的去到岩既月台….有時間抹下汗………….


好熱呀~~~~不過順利登上第一班RER去到Gare de Lyon站~




好彩有走火警咋~~~~連搵個月台都搵左一陣~~又再順利登上去瑞士的TGV~~~太感恩了~~~之前睇d座號….有兩個係101…102…..另外兩個都唔係相連既…以為唔係一齊坐…..出發之前都擔心左好一陣~~~點知搵到自個位之後….發現座號原來係四個相連既單人位~~~~好彩呀~~first class即係first class~~~超舒服呢~~~~位夠大夠闊~~~以為自己做緊富豪呀~~~~~~




臨上車前買了麵包做早餐~~朱古力包~超好吃~滿滿的朱古力~




再見了~法國巴黎~我好唔捨得呀~我會再來的~






食完朱古力包…先聽到廣播…有早餐派~~~~我輸了~~~係因為first class??定係全部都有得食?????都唔錯架~~又有包~又有乳酪配蜜糖~

不過財物都係小心d….有三個唔係first class既人上左黎我地個車廂….之前俾票務員話過佢地一次趕佢地走…之後佢地又再番黎….crystal咁岩去左廁所…將所有野交俾carmen幫佢睇住…..放左個太陽眼鏡係檯面….點知佢地行過攞走佢囉…咁岩線crystal番黎見到…即刻大聲喝住佢地!!!!佢攞crystal個眼鏡之前經過我個位狂叫我俾張車飛佢…我望佢一眼….望窗無再理佢….痴線:P



個位舒服到訓足四個鐘~四個幾鐘之反就到左瑞士的蘇黎世了~~瑞士好似好好天喎~







跟住就要去搵ticket office買1/2 pass~




買飛時見麥公子攞出一張瑞士法郎….CHF1000蚊~~~~之前都有介紹過佢d錢就靚到好似博物館入場劵咁…..兌hkd匯率係8.4xx我地就當係8.5咁計…..所以呢一張CHF1000=8500hkd了~~~~~好大呢~~~~記得瑞士用瑞士法郎的~~~不過有好多地方都收歐羅….但係匯率唔係咁好!!!!我地咪諗住留d歐羅黎呢度換既….點知個匯率比起澳門換仲差…仲要每單交易要俾CHF4=34hkd手續費!!!





我地係要買一張叫1/2 pass既物體….需知道瑞士車費係貴到嚇死你!!!!佢有好多種pass賣架…出發前最好計清楚哂車費幾多先決定買邊隻pass….因為唔係任搭哥d一定最抵~哥時旅遊書話如果唔係留係瑞士兩個禮拜以上..又唔係搭好多程好遠既火車….咁樣任搭既swiss pass其實無咁抵的~計清楚後我地要買既係1/2 pass….有左呢張pass咁就買大部份既火車飛都係俾一半錢~不過你要首先付出CHF110=935hkd黎買呢張1/2 pass…..上圖右邊哥張就係1/2 pass….每次佢查飛既話都要出示….左邊哥張就係半價後由Zurich->Lenzburg既火車飛…半價左之後…都要CHF8.1=68.9hkd……………………….


佢有個套俾你入住既…後面有個地圖…不過可以話你知….作用唔大~



瑞士係搭火車的…無論好幾個鐘…或者兩分鐘既車程…都係搭火車的~佢地火車服務相當的完善~車廂都尚算乾淨~唔錯唔錯…..佢地唔使入飛過閘口的…但大家唔好諗住逃票呀…車上面有人查飛的~~~仲查得好密~~~我地搭十次有九次…都有人check飛的!!!仲check得好認真的!!!!!!俾人捉到就甘喇~




我地間民宿就係Lenzburg呢個站度喇….由Zurich搭火車去Lenzburg~大約要28分鐘~由車站行去民宿….三~分~鐘~~~~夠哂近~~~民宿都係我地上網搵既~~由一個台灣嫁去瑞士既女人主理~但佢老公係德國人~…要同佢地住同一間屋~原來咁都有d尷尬的~不過地方唔錯~~~~Lenzburg呢個車站都好方便~地方又寧靜….不過係住宅區~無咩行~呢個係民宿望出去既景……雙人每晚CHF80=680hkd……即係每人每晚340hkd…算係咁囉~瑞士d野咁貴~

你睇下我地去瑞士哥時好天到~~~



佢間屋都算幾大的~呢個係客廳~




飯廳~~我地有幾晚係呢度開餐~




設備齊全的廚房~




其中一間睡房~兩位公子就係訓呢間…我同毛寶就訓閣樓~第一次訓閣樓~怕怕~

我地間民宿就係呢度搵的….網址:http://www.wretch.cc/blog/reminsu/4243854…….有好多間既~可以自己睇下~~我地哥間係Jennie…Lenzburg區的~



屋主Jennie話因為瑞士有三日連假…佢同佢老公去琉森玩三日~~即係話….我地可以霸住間屋三日兩夜呀~~爽呢~~~於是我地諗住去超市入貨…..係瑞士我淨係見過兩間超市….一間M字頭…好少見……另一間就係呢間Coop~~~~超多間~~~而呢間….就係我地民宿對面~~~行過去…..30秒……………………………




衝入去買呀~~~由於我地知道瑞士d野好貴…..中午出去食飯都算….夜晚哥餐應該貴得驚人….所以我地諗住每晚都買野番民宿搞掂就算….因此…有一間平民超市係左近係必需的~~~~~~算係正常價啦~~~~不過佢收好早架….八點就收….所以預好時間…或者朝早買定先係最好~~~仲要星期六收早一個鐘…星期日全日休息!!!星期日既瑞士就好似死城咁~~呢間超市超大的~~~~好多品種既野買呢~~~~~







由於有兩晚晚餐係民宿食…於是我地買買買….買到成車都係~~~~~痴線架~~野飲都買三四支~~~~~~~~~~





好耐無試過係超市買咁多野喇~~~~~~~~~~哈哈~~買得好開心~因為一話:我想試下…..公子們都會話:買啦~~~~~




買左成CHF176.5=1500.3hkd……瘋了….張單長到……………好彩民宿係馬路對面….30秒番到去~~~~




好喇~~或者呢篇blog最後同大家分享下點樣搭瑞士既火車~我地初頭係澳門攞住本旅遊書既時候係完全對火車路線無從入手….仲自己作係邊個站轉車……我可以講….係唔使睇火車路線圖的~~~~~如果買左1/2 pass就每次自己係呢d機度買飛就得囉….不過預番少少時間買…因為我見叻英文既麥公子都研究左一陣~不過都應該一兩次就可以熟架喇~




我幾有heart呀….整埋圖講解~~~~讚下我先啦~~~~~~~拿~咁既~~想知點樣搭車….只要出發前一晚係民宿度check就知架喇….只要你有一部可上網既智能手機…同埋民宿有wifi你既問題已經可以完全解決~~~用你個電話上瑞士國鐵既網址:http://www.sbb.ch/en/ndex.htm…..入去timetable哥度….將你既起點車站….同埋終點車站打落去…..好似呢度咁…..由Lenzburg去Zurich……選個大約你要搭既時間…..按search connection




跟住佢就會按番係頭先所入既大概時間揀番岩你既班次show俾你睇…..話俾大家點睇….好似第一班咁…..由Lenzburg 17:00出發….17:22就會去到Zurich HB站….需要22分鐘….0就係唔使轉車……仲有埋架車既名你睇….呢班車叫RE…..價錢都有埋…..有時有d車會搭耐d架…留意下…好似第一班咁…22分鐘可到….但第四班要成44分鐘先到….

如果你再按Show all details會有埋邊個月台搭~



用個複雜少少既講解…..例如我想由Lenzburg去Grindelwald呢個地方…..你打左起點終點….時間日期…按serch connection之後就會見到好似上幅圖咁樣喇….你再按Show all details……




就會非常清晰咁話俾你知點搭……由Lenzburg出發….係3號月台上車…..10:56分鐘開車…..9分鐘之後11:05就會去到Aarau呢個站既4號月台……跟住你要行去5號月台上車….11:14就會開車……10分鐘之後即係11:24就會到達Olten站的4號月台…..跟住你就行去11號月台上車….11:29開車…..如此類推…..13:39你就會去到Grindelwald呢個站架喇~~

佢地既鐵路真係非常非常的完善….係咪睇每次轉車得幾分鐘好緊張呢….其實唔怕架~我地轉過好多次車…都無事的~因為你已經知道要去邊個月台…..所以你出發前一晚….知道自己去邊…..搵好哂去同番既時間表…..cap低個圖….就隨時可以睇啦~~~不過提提大家~上車前睇清楚係咪去哥個地方既哥部車先好上~因為可能會唔係哥個月台~佢都有指示牌的~放心~不過我地去咁多日….淨係試過一次有咁既情況~每一次都好準時去到哥個站….行番去search既哥個月台轉車的…真係好方便~鐵路圖都唔使睇~不過要留意住落車時間啦~點呀我係咪好乖呀~岩用既就話下我乖啦~有咩唔明可以再問我的~(不過每晚都係麥公子負責呢件事的~:P~我又扮叻~)



Jennie話俾我地知呢兩日買瑞士的任搭swiss pass買一送一的!!!!!我地計過買埋佢都平過齋用1/2 pass買飛(因為有幾程貴野~)….點解我地唔就咁買swiss pass??因為如果上少女峰既話佢係唔包的…..swiss pass好似係七折買飛…….反而1/2 pass真係都係半價買飛~所以原來買哂兩個pass抵d~(我講我地個情況~)…..我地買左4 days swiss pass~要連續四天用~~~我地揀左最貴車費哥四日用~一張4 days swiss pass要CHF226=1921hkd…..好彩呢個係二人價~如果無買一送一我地都唔會買~~~好好彩呀我地~~~

我諗左好耐隻手指係邊個….見到d kick咁黑…我就知….係我~





唉~
諗住九月尾十月頭去完韓國之後….
十月中同媽媽去旅行的…
不過我地想跟哥個團遲遲都唔出……
失哂方寸……
依家諗緊轉去第二個地方….
但唔知去邊度好….
發現唔係好多地方同我放假哥段時間唔係好夾…
點好???
同媽媽去遠既地方梗係跟團啦…
佢舒服我又舒服….
要努力再搵下先~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-62日~

沒有留言:

張貼留言