2012年8月15日 星期三

法國瑞士塵世美之旅2012-05-29第十一天Part 1(晴天)

悶熱既天氣…..又黎打風……其實我有時真係寧願佢唔好打……阻住哂…….一個唔該打半日要番半日既話仲衰…….要用哥半日做番哂一日既野……..搞到哥幾日既天氣都差呀!!!仲要近週末先打………………唉~好難令人相信今日先係星期三….俾我個feel明明就係聽日係星期五……….點解咁架~~~~~~~~~~~~~~~



2012-05-29
Day 11—-Part 1(格林戴爾華德Grindelwald->Kleine Scheidegg->少女峰Jungfraujoch->Lenzburg)
朝早好早起身~因為呢日我地要上少~女~峰~(Jungfraujoch)~~~其實之前哥晚訓得一d都唔好…..為左呢日要早起身我地之前哥晚已經十點幾就訓….但係我成晚都頭痛!!!!!!訓唔到….就算訓著都係兩三個字就醒……訓之前已經食左一次藥……訓到中段我再起身食多次藥…..痛到訓唔到…..我估係因為Grindelwald呢個地方已經有千幾米高….唔知係咪因為高度令我頭痛………………………….成晚無訓過….就要起身準備出發….講真…我出發之前幾驚唔夠休息上到去會有高山症而死~唔理咁多…食個靚早餐先~今日唔使自己準備~可以食酒店早餐~都算幾好喇~不過我頭痛影響無咩胃口食……….







食飽飽早餐就出發喇~今日天氣好似幾好咁喎~(山腳天氣好..唔代表山上天氣好~)




好喇~之前講過啦~~我地有swiss pass買少女峰來回飛就七五折…..1/2 pass買飛有半價….所以我地用左1/2 pass買喇….CHF172.6=1467.1hkd…..半價後CHF86.3=733.6hkd~今年仲係少女峰鐵路一百週年呢~~~~




好喇好喇~~~我地出發喇~~~係Grindelwald出發….中途會停好幾個站….去到Kleine Scheidegg就轉一次車…….有同事之前去過….佢同我講:上山之前千祈唔好食咁飽….因為上到一半我頂唔順嘔…….同埋一路搭車上去既時候唔好訓著….幾個朋友一起身就頭極痛…………………對於我呢d高危既人士….我梗係打死都唔訓啦~仲要唔好太大動作….呼吸要保持正常….不過開心既係….出發既一刻….我無頭痛了~





坐左無幾耐~~開始見到有雪喇~~~~~呢個時候我盡量保持心情同呼吸都唔好大起大落~仲有食住糖仔保持清醒~~~~






越上越高~越上越高~~~~好靚呀~~~~~~~









我沿途都無訓著~~因為窗外既景太靚了~~~~~~~好似坐左一個鐘頭多d就去到Kleine Scheidegg站喇~~~呢度已經有成2061m喇~~~~~好喇~我地要落車轉第二架車喇~~跟住人潮轉就得架喇~~因為大家都係上少女峰的~我地就係坐呢d車上黎架喇~






係呢個站已經可以見到好靚既雪山喇~~~~~~~~~~~~好靚呀~~~






我地就係轉呢架火車上去少女峰的~哥日仲有日本既電影台黎影~





在Kleine Scheidegg望向雪山的景好美好美~好似拍緊MV咁靚~~~呢個時候已經覺得凍凍地…….(見唔見我著緊羽絨喇~~~)







今日做做下野…
望望個月曆數數…..
原來十月份時……
我唔係澳門既時間多過係澳門既時間…..
感覺自己似做緊空姐~
我細個真係好想做空姐架~
不過個人生得太矮英文又講唔好…
無咩勇氣去考~
因為做空姐可以去到好多地方嘛~
理由就係咁簡單~
希望係我有生之年~去勻全世界啦~
(其實去勻全世界既定義係咩?)



好緊張呀~~~
我咁鬼姑寒都俾左1600蚊報個四堂既課程~~
下個禮拜開課了~~~
我要學有所成呀~
有無人估到我學咩?



我睇到好多個blog友都有去海港城呀!!!
因為哥度有個叮噹誕生前100週年祭~~~
佢係2112年9月3日出世~
今年係2012年~岩岩好係佢出世前既100年~
咁都有得紀念~都唔知邊個諗既~~
重點係有成100隻叮噹…..隻隻攞住唔同法寶~
企哂係個空地度~~~~~華~~~~不過好多人去睇囉~
仲有主題cafe添呀~~真係想去飲一杯有叮噹的咖啡:]
我真係好想去睇呀~~~我細個最鐘意叮噹的~~~
"謝謝你百寶袋~歡欣滿載~陪同越過星際~跨進深海~夢太精彩~不要靜待~手牽手創造未來~"
我細個成套叮噹漫畫有齊架~
依家仲成套咁係我個書房度~~~~
佢肥肥矮矮既身型…加埋佢既為食性格…仲唔係我??!?!?!?!
好多謝叮噹陪我渡過我那精彩的童年~
我係唔會叫佢做多啦A夢的~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-44日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-61~

沒有留言:

張貼留言