2012年8月17日 星期五

法國瑞士塵世美之旅2012-05-29第十一天Part 3(晴天)

傷呀~真係傷呀~都叫左唔好打風啦!!!!好羨慕香港一早落左風球可以番工….澳門九點半先落…….即係話……又要好似上一次咁番下晝但要趕番一日既野!!!!今日仲要ot兩個鐘….你話個風係咪衰!!!!!!!!!一係就早d走…一係就打成日啦….唉…….依家番半日….仲衰過番全日…..今日直踩5個鐘都幾係野………………………………………………….前檯內部都要用半日做番一日既野….~我明明買左定零食喎…點解仲打風既?(因為買親哥次都唔打…)….好不容易先收工……



2012-05-29
Day 11—-Part 3(格林戴爾華德Grindelwald->Kleline Scheidegg->少女峰Jungfraujoch->Lenzburg)
跟住沿住扶手電梯一路睇以前既少女峰d圖畫….唔知以前d人係咪途步上黎呢???搭火車都兩個幾鐘喎……









跟住去埋冰宮~唔使錢既就入下去啦~




好冰呀呢度都………………………………



都係有d冰雕咁啦~~~好彩唔使錢呀~~不過呢度d冰有d藍藍地色的~有d似冰河d冰呢~








麻煩哂凱公子影相…好凍..我記得係呢個時候流哂鼻涕…….




好喇~~鼓起勇氣~~~~衝出去著名的普拉特露台~~~~~~


雪呀~~雪呀~~好凍呀~~~



山上既天氣真係一時一樣呀~~~~~~吹開d雲就見到靚景囉~~~~~




好靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚靚呀!~~~~~~~



呢種靚好難形容~~(唔係講我呀wakakak~)….而呢度既凍都係好難形容…..影兩張相……凍到疆哂…..再影多兩張相……俾風吹一吹….簡直有刺骨感覺…好似d風係刀片咁界我隻手….再影多兩張…..隻手直頭想甩咁滯~





幫我影完就到毛寶影……下一秒同一個景又變成咁喇………呆………….@__@




哈哈~~~之後又變番咁~~~吹佢唔脹~~~~真係好靚呀~

真係好大風呀~~~~~~~





今日阿paul生日呀~~
祝婆婆生日快樂~身體健康~
今晚食飯見到舅母…
舅母:阿bee你唔夠訓呀??
我:?!??!?!(我以為佢想話我唔夠訓個樣好殘…)
舅母:好似塊面尖哂咁既???瘦左喎…..
咦~
唔通我真係瘦左?
都唔只佢一個話我瘦左~
可能我d baby fat廿幾三十歐先開始退~
睇番自己以前d相又真係一pat野咁既~
要加油變索妞~
(那今晚睇怒火街頭2可否獎我吃一包熱浪?)



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-42日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-59日~
究竟係巴黎住邊間酒店方便??
有無人可以答到我呀??
仲有呀頭先去書局睇南法既書..
原來係無乜的……依家唔知點算好….

沒有留言:

張貼留言