2012年8月3日 星期五

法國瑞士塵世美之旅2012-05-27第九天Part 1(天晴)

yoyoyoyoy~~星期五晚~~一個禮拜既爽yy晚~岩岩放工同左媽媽去吃和花亭~~~食左超多壽司~~之後去埋M記食左新哥個黑芝麻新地~~~(不過麻麻好味~~)….好熱呀~熱到我個鼻今日不停打乞痴~



2012-05-27
Day 9—-Part 1(瑞士Lenzburg->瑞士琉森Luzern)
哈哈~~之前哥日係超級市場買左好多的野食~朝早我地係民宿自己整三文治食~好認真架~有烘過架~有芝士和火腿的~又有乳酪食~有果汁飲~超健康的~(仲有一粒之前哥晚食淨既薯仔呢~)






好喇~要出發喇~~查好哂月台同出發時間~今天要去琉森(Luzern)觀光了~




到了琉森的火車站~




超大間的郵局~可惜呢日係星期日~休息的~如果唔係係琉森又寄一張postcard~



行大約數分鐘就去到第一個景點…卡貝爾橋(Kapellbriicke)………….稱得上為琉森象徵喎~話中間哥個八角型水塔之前有一段時間被充當為監獄同拷打室!!恐怖!!





又好似澳門既大三巴咁啦…之前試過有火災……之後重建番~









個八角型既塔依家已經係一間紀念品店囉~我仲係哥度買左個可愛磁石~




呢條橋既屋頂樑上仲有小壁畫….有瑞士歷史故事…琉森守護聖人故事….大約有10塊係17世紀既真品~




行下行下行到去舊市區(Alstradt)….認住呢d小噴泉喇~因為可以直接飲用架~~我地日日都有帶水樽出街~行到邊裝到邊飲到邊~非常方便的~有好多小噴泉~我地係瑞士民宿都係飲水喉水~不過小噴泉d水就清甜d~同涼爽d~好正架~成個瑞士旅程連水都無買過一樽~慳唔少~~~~~~




行下行下~有雪糕食喎~食下先~1球CHF4=34hkd….2球CHF7=59.5hkd~我地要了兩球的試下~~~~~~







一個要了Himbeer味~即係raspberry味~好味~清新~仲有一個我地叫哥時唔知係咩味~叫Amaretto….原來係杏仁味~~~~杏仁咪唔係人人受得了~但我buy~





少女們街頭即食~




行過dd見到有間餅店~有個巨型macaron擺設~少女搶影~





入去睇過~好似幾多野買喎~又包又朱古力又糖又macaron~





由於另外兩位公子無係法國食過macaron~所以諗住係呢度補吃~~買左一盒四粒哥隻~CHF3.8=32.3hkd~




超細粒的袖珍版~可愛嗎????





我地唔係一人一粒喎………..我地個個都試齊咁多隻味架….至於點食…自己諗下啦….由於我地都覺得太核突….所以要每人做一次最後哥個………………………食食下唔記得邊個係最後…..明明有一個小朋友係第三…..佢以為自己係最尾…..成舊食哂…第四個小朋友就試唔到哥隻味~~~~不過唔使可惜~~~因為呢d一d都唔好味~~~~同法國的Laduree係完全無得比~~~






我發現我個袋真係咩都有~~
超多垃圾….
仲有四份手信係我個袋度~~
有香港的有廣州的有馬來西亞的有希臘的…..
最耐哥份擺左成兩個月係我個袋度..
我仲未執出黎~~~(仲要係野食~~)
我真係好懶~~



好緊張呀好緊張呀~~
星期日又可以見到布志綸喇~~~
唔知可唔可以企到最前排呢???
我想呀我想呀我想呀~~~~
如果可以同你影到張相就好喇~~~
希望…無咁多人去啦~:]
仲有仲有~~~~~~有一件喜事~~~
就係我噚晚收到e-mail~~
我已經正式成為狂迷會既會員喇~~
請布志綸多多指教~~~
仲有個我認為好靚同埋同我好襯既會員號碼~~
我講話:一定係布志綸關照我先有架jei~



噚晚埋月數…
發現自己七月份用左好多好多錢呀..
我諗我買野買得太過份了..
我要慳d使先得~



快樂日子只淨下一個禮拜..
要好好珍惜了~
今日知道有個朋友仔唔舒服..
希望佢快d無事啦….鍚鍚*3*



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-56日~

沒有留言:

張貼留言