2012年8月6日 星期一

粵澳名優商品展銷會---Mr.

死亡星期一….好攰…攰死我阿媽個囡喇…..點半番工直到五點半收工…..一滴水都無飲過…廁所都無去過….腰痛頸痛背脊痛….老到咁上下喇我真係………….好開心~今個禮拜真係過得好開心~~~~~~~~~~~~~~~~~~星期六:中午係泰華欣食飽飽……很乖的去了學ukulele~練習你被寫在我的歌裏~…….之後連埋小貞一齊上朗仔屋企嘆啡~~~~~(那是朗親手整的啡~)…..仲有貞弄的糯米糍~呢日可以稱為公子才藝日~又遲d同大家分享~~~之後一齊去左neway唱k同食k Buffet~~~~~唱左好多歌~~~好搞笑~~~~為了迎接星期日我有練習Mr.的歌~~~…..星期日:中午買了麥當勞入戲院食….睇左新宇宙威龍~初頭係UA睇預告已經好吸引我睇~劇情都幾緊湊~幾好睇~~~我未諗完一樣野~已經有第二樣野接住睇~~~超多打鬥…搞到我食食下麥當勞都有d頭暈….同埋想嘔….我真係無用…….休息一陣…就黎到呢日最重要既節目~



不好意思~~~~~~~法國瑞士之旅又要被Mr.打尖了~~~~~因為我實在太興奮…..因為之前有人(好幾個人)同我講…..有個叫粵澳名優商品展銷會….請左Mr.做嘉賓…..我癲左幾個禮拜……..終於知道具體既日期時間…..就係8月5日…19:15係漁人碼頭…….呢個展銷會咩都有得賣…都幾好…..聽毛寶姐夫講有100蚊兩盒甜蝦賣…..我地噚日六點就去到現場霸位…..本身坐第三行….後尾有人走坐到第二行對正既中間位….我地已經開心到係度自拍……第一張毛寶好恐怖呀….d蔭岩岩好遮住眼珠…好似拍緊鬼片呀~~~~~~~~~~~~


點知就黎做既時候有人驅趕我地…話頭兩行係俾嘉賓坐喎….我地連埋另外兩個粉絲即時扯火!!!!!!我話:咁好唔公平jei…咁我使乜咁早黎霸位??你依家要我坐番最後………有好多個人黎趕我地走之後…..有個類似話事既男人話:呢度係私人地方…我地點都得…不過如果你係都要坐係度我無話唔招呼你!……..想點?如果你一開始劃哂位…攔住哂…張野貼左係嘉賓座…或者有紙張寫明頭兩行係幾點之後係嘉賓座..我無野講…但唔係囉!!!你臨時叫人坐番後面….有邊個服???最後有人俾佢嚇走..我係忠粉…你估我有無咁蠢?因為我無做錯!!!!(布志綸你諗下如果換左係你霸到第二行睇Radiohead演唱會…點知突然佢話要你坐番最後一行你火唔火????請不要誤會我地係你的野蠻忠粉!!!;])



之後做完一輪醒獅表演同埋澳門歌手倪力既表演之後…..我成世最愛既band出場了~~~~第一個率先行出的是dash~~~~我已經開始將我既聲浪推到最大~好難影哂五子…因為….我們企得太近了~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




我和我的四眼男神企得真係好近呢~~~布~~~~志~~~~綸~~~~喪叫~~~~~~我比較喜歡他的中文名~(其實因為咁大聲叫alan po驚走音讀唔正仲衰~:P)…..我地同另外兩個忠粉異口同聲說:真係俾錢睇都無咁近~~~~~~~~一開始布志綸就叫我地不如企起身啦~…..我地四個一齊起身….點知俾後面ja長炮既叔叔話我地企起身…..我回應:係布志綸叫我地起身架喎……………(其實重點係坐佢後面全部人都企哂起身喎……無理由你自己唔起身就唔俾人起架….何況依家睇band仔show喎…..仲係布志綸親自叫起身架喎…我都係聽佢話咋~:P……佢叫我坐低我實坐~)


可惜這晚他沒戴眼鏡;[



第一首就唱:如果我是陳奕迅……第五次聽佢地唱呢首歌既Live….我諗真係佢地既首本名歌~好正呀~~~~好high呀~~~~~




真係好近~~~~流哂口水喇~~~~~~~~~~(無呀我好斯文架~:目)







送給突然愛上dash的你:]




hehe~我都無偏心架~~我都有影其他人的~(原來我無影tom喎~)








鬼馬的MJ..不過佢呢日好似心情唔多靚~我覺得~仲攝埋dash的孖生兄弟入鏡~




誰能抵擋你的kawaii笑容??wakakakkakakakkaka~~~~~~~齋睇都開心:目~~~仲有唱昨天~~~~~呢首第二次聽live~不過音樂勁大聲…….你的聲音變小…..不過依然咁好聽~







唱左兩首歌之後….你仲唔知發生咩事….見到MJ拔線走…你仲話:走喇?….之後仲話:我都想唱耐d架…..不過要走喇…………………………………………………..天呀…….倪力都有三首歌喎….點解你地得兩首既……………..就係咁….一聲拜拜你就走番入後台;[

其實之後話有抽獎你地會出黎抽….不過毛寶說好肚餓…….於是我就依依不捨的離開去吃東西了;目………..其實我好想送你地船架….不過我得兩疏蕉係手…..就唔好獻醜



唉~唔知幾時先可以再咁近咁睇到你呢;]……心願是跟你頭貼頭的合照一張;]…我很羨慕香港的忠粉們呢;]

仲有呀~你一d都唔肥呢~肥仔綸:目….後尾番屋企睇微博先知佢地係港澳碼頭滯留到11點先落船………早知食飽飯就去碼頭臭佢地落船啦;[…….





哈哈….
今朝有d唔開心….因為我同毛寶都估緊同一樣野…
如果係真既話….我對你好失望….
以後都唔會支持你:P(其實我都幾無聊為左d咁既野唔開心..仲要係自我想像)
跟住down左一朝番屋企見到宣明會又寄左年度報告黎~
見到我資助既哥個小朋友~
大個女左好多呢:]….之前仲剪到個頭好似男仔咁~
依家長番好多~~~~~
睇佢畫哥幅畫好得意呀~~~~
仲寫話如果見到我就會想同我握握手~
唱歌俾我聽~同我傾計~送禮物俾我~
講佢學校d野我知~同埋介紹佢屋企人我識~
好簡動呀~~~~(因為我見我媽媽哥個淨係想同佢握握手~~~)
佢依家讀緊學前班喇~
其實幫到人都好開心架~大家都一齊去宣明會助養下小朋友啦~:]

跟住訓醒覺又開心哂喇~:]……遲下再助養多一個小朋友先~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-53日~

沒有留言:

張貼留言