2012年8月26日 星期日

法國瑞士塵世美之旅2012-05-30第十二天Part 4(晴天)

我幾乖呀~學人星期日晚出blog喎~~~…..星期六:係呀~~~~我好乖咁~星期六過左黎香港玩呀~~~~~其實我最主要唔係想買野~~係想睇叮噹(應該大家都知~因為我講左好多日喇~)……可能早過黎~所以都算影到想影既叮噹~之後去3樓見到有叮噹cafe…..我地十一點三度去到….但佢又十二點先開喎…都諗左一陣…不過毛寶應承同我食~所以就好開心咁排隊等佢開~~~真係未開超多人等~好彩我地排第七~第一輪就有位入~連叮噹餐都食埋~真係high翻天囉~~~~~(我決定一post完呢個旅遊blog就俾叮噹尖隊搶post出黎~~)…………..星期日:下午去小i bb屋企切生日蛋糕~個蛋糕係貞貞整架~很有才~很好吃~…..夜晚就去左試間新既葡菜~好正~”慶祝麥公子既生日”~好開心呀今個週末~



2012-05-30
Day 12—-Part 4(瑞士Lenzburg->伯恩Bern)
睇完人地玩滑水後…就慢慢途步走回頭路~一系列由毛寶影的伯恩舊城住宅區相片~好靚呢~











d豬仔裝飾好得意呀~~~仲有架得意細車仔~




繼續集郵~





一共儲左咁多個造型既小噴泉呢~




途經一間教堂~但唔知叫咩名?




天氣太熱了~~~~~~忍唔住買左支雪條鮮暑~又幾好味喎果汁雪條~~~小朋友係法國唔見左個太陽眼鏡…係瑞士d鋪頭買過……呢副好抵呀~~~好似60hkd度咋~~有d似布志綸戴開哥d~~~wakkakaka~我都買左成三四副~




呢件藝術品跟毛寶太配了吧~




行番去鐘塔(Zeitglockenturm)….諗住等睇佢既整點報時~~睇下有咩公仔出….等左20分鐘終於到整點……點知….得一個公仔行出黎轉個圈……….無喇喎….就係咁咋…..仲等我咁攰都捧你場添…………………………………




睇唔到鐘塔表演…..但睇到一對鐘塔下的一對優美情侶在接吻……華…毛寶你實在影得太靚…..好似電影海報咁………….四個公子企係度望到眼定定眼都唔眨~靚人做起上黎係好睇d~~~~~一d都唔造作同核突~~




呢日特赦~~~~可以唔使番民宿食叮叮野~~~~~可以食麥當勞~~~~不過都唔係平野~~一個餐都要成CHF12.9=109.7hkd~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




買左呢堆野食….四人份~

沙律佢地話幾好味~好耐無係澳門m記食過沙律~



我買左呢個包….因為佢寫話1955 the american classic….點知..一d都唔好味…




反而燒雞奕唔錯喎~~~~~~




咁就食左CHF40.5=344.2……………..仲要唔係一人一個餐喎…得一個餐同散叫左d野食咋…




去火車站搭車番Lenzburg時見到的熊熊曲奇~







因為聽晚要學化妝呀~
又番晏喎~
怕無時間寫blog~
所以早一日出~
係咪好乖呢~~~~
聽晚會教畫眼線~~~好緊張呢~
上次化完個妝之後…
俾人話似某女星………..(暗喜中…..)



呢次旅程既旅行blog即將進入尾聲倒數階段~~
請各單位注意~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-33日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-50日~

沒有留言:

張貼留言