2012年8月22日 星期三

法國 瑞士塵世美之旅2012-05-30第十二天Part 2(晴天)

噚晚訓到今朝…..十一點幾起身……膊頭同個頭都有d痛…..噚晚發夢係荷蘭園見到容祖兒….仲即刻打電話話俾凱公子知……就係咁就醒左………………..醒左媽媽買左野俾我食…悠悠閒的在睇點解阿sir係阿sir……咁岩線就睇到我最想睇哥幕…就係鐘嘉欣爆喊哥幕…真係越睇越心up~今日無出街~所以無咩奇聞發生~



2012-05-30
Day 12—-Part 2(瑞士Lenzburg->伯恩Bern)
食飽飽就開始行黎行去~~~行番去鐘塔(Zeitglockenturm)正面影張相~我孭住哥袋就係戰利品”Longchamp”~







又開始集郵~真係個個噴泉不同架~仲有名架…好似第一張相咁….叫哲林根噴泉….係伯恩創始者哲林根家族既貝爾希特爾五世既紀念碑~










之後就沿鐘塔既相反方向行漫遊舊城區~





毛寶影的泉水漣漪好好看呀:]




漫步於這一區~很~舒~服~….覺得自己好似走入意大利的某小鄉鎮咁~(但我未去過意大利~)……唯一要彈就係真係有d曬~~好熱呀~~當時我就係呢度用我手背擋太陽….結果曬黑了我的寶貝手背~







我感到這裏很有童話feel~真係好靚喎~條河d色又靚~~~






今晚去學化妝….
等我戴對假大眼支援下先~
話哂今晚教化眼喎~
好緊張~



噚晚由於要休養生息..
所以就睇下書……
原來我有5本亦舒既書仲未睇…
於是開一開工~
一晚睇左一本…
個名叫”實在平凡的奇異遭遇”…
真係……估唔到係咁既故事~
好看好看~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-37日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-54日~
就快可以食好多烤肉喇~但我喉嚨依家好痛呀~

沒有留言:

張貼留言