2012年8月28日 星期二

法國瑞士塵世美之旅2012-05-31第十三天Part 1(晴天)

yoho~今日係我既腰果眼少女小i bb既生日呀~~~~很有幸可以今晚參加佢既生日飯局呢~~~好開心呀~~係呢度祝我既腰果眼少女~生日快樂樂~身體健康康~~永遠都幸福快樂無憂~好緊張呀~今晚去開生日會既地點我係第一次去架~而且一直想試好耐~我會影好多的相~也為小i bb影好多的相~我要去食飯喇~~~~~wakakakaka~(今晚番黎再覆大家留言呀~)



2012-05-31
Day 13—-Part 1(瑞士Lenzburg->列支敦士登Liechtenstein)
今日麵包係噚晚係火車買定的~唔係自己夾~~係咪唔怪得咁靚呢~






今日要出發去第二個國家呀~~好興奮呀~~~~因為我地呢日要去郵票小國—-列支敦士登(Liechtenstein)~~~~~~~(因為我係寄postcard狂迷~)




首先我地係Lenzburg搭火車去到Sargans呢個火車站…….上站之後就會見到個巴士站~…..見到12E既巴士就可以跳上車囉~

大約搭30幾分鐘你就會不知不覺咁樣由瑞士過左境去到列支敦士登架喇~~~



佢既首都係瓦土茲(Vaduz)……呢個國家最重要既工業就係生產d靚郵票~~~仲會請好多國內國外設計師負責設計~一年出好多郵票的~




係呢度可以用瑞士法郎又可以用歐羅~



列支敦士登其實唔係好大~相信最熱鬧就係呢條叫Stadtle既街喇~

呢條街一落左巴士行去後面街就係~



呢條街有好多餐廳呀~紀念品店呀~旅遊服務中心—->地址:Stadtle 37,Vaduz




記得一定要黎呢個旅遊中心呀~~~因為………




係呢度有得俾錢”買”個海關既印(因為呢度入境唔使過海關的~)……CHF3=25.5hkd~咁難得黎到梗想係護照留低個紀念~~~~於是我地就”買”左個吸係護照喇~唔知大家去到會唔會想吸呢????






佢個旅遊中心都有好多好多世界郵票賣架~~睇左好耐~postcard都有好多種~





佢地都有出龍年的郵票…仲要係剪紙的~~~好靚呀~~CHF2.8=23.8hkd…幾平喎…點解我當時無買既???




呢個都好特別架~~~~不過係奧地利出架……同swarovski一齊出既~真係有swarovski既水晶架~~~~~~~




呢個係香港同奧地利合作出架~~~有煙花的~d煙花度仲有突起閃粉的~~都幾特別~~~唔知你地係香港有無見過呢?




呢套d公仔都好得意~~~我都係鐘意既影低就算~~~




仲要有世界各地既紙幣賣~~~有d已經無流通~~~不過真係好靚…….好似百幾蚊hkd一套…..另外三位公子一人買左一套~我就睇下就算~








噚晚化妝班好開心~
上次教左smoky eye….不過我覺得唔係好襯我~
今次教左化加強眼尾效果既妝~
即係整到隻眼長d~眼仔都大d~
仲畫左第一條眼完整既眼線~
很滿意噚晚既效果~~~~
一班女仔已經話要跟買老師俾我地用哥d護膚化妝品~
好好玩好開心呀化妝班~
可惜聽日已經係最後一堂喇~~~~



毛寶對有關藝術既野…例如影相..手工..寫字..畫畫
很有才……
貞貞現在開發原來對整甜品呀蛋糕呀…
很有才……
那我的才……在那裏??



好似成個禮拜未提過布志綸喎~
我無忘記你架~
我等緊你出新歌架~:]
星期六過香港時我仲有幻想可以撞見你的~
hehe~



我要自首~
我今日中午食了一整包既卡樂b~:P~
很好吃~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-31日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-48日~

沒有留言:

張貼留言