2012年8月24日 星期五

法國瑞士塵世美之旅2012-05-30第十二天Part 3(晴天)

哈哈~懶左一日無寫blog~全因噚晚去食左餐好難頂既應酬飯~同我阿媽d朋友……仲有佢朋友d仔女……..人家哥d全部都細我四年至八年…….實在覺得好尷尬………話題唔係好岩咀形之餘…….我仲覺得自己係一個老餅…….席間仲問起我今年幾歲….流哂汗….本身估我88年…….之後話大過佢家姐就估86或者87……………………………………….我點好意思最後開估我係84年咁老餅…..哥d咩人老但心境年輕哥d平時愛黎呃下自己既jei…….我呢個80後對住90後……………………真係…….滴哂汗……..人家後生仔話夜晚要去cubic玩….我呢d老餅梗係快d番屋沖涼睇電視啦……………………………………..今日係星期五…..出左去食乳豬海鮮煲…….今晚呢d好味+氣氛輕鬆+話題搞笑先係我杯茶架嘛~



2012-05-30
Day 12—-Part 3(瑞士Lenzburg->伯恩Bern)
一路行一路睇下風景…唔經唔覺就行到去熊苑(Barengraben)喇~Bern呢個名…其實就係源自於熊既….建造呢個城市既哲林根家族既貝爾希特爾特五世….決定將係呢個城市捕獵到既第一隻動物命名~~就係熊喇~~所以就叫Bern~




係遠處就見到熊既公仔係條天線上面囉~~~~~~~



華….懶到佢呀…佢仲唔係叫懶懶熊~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~訓既姿勢都靚過人~





原來行落下面仲有熊既紀念品店~個廣場d熊熊雕像型態又幾似~~一樣咁懶~~




再發現另外一隻…..都一樣訓緊晏覺~兩隻熊訓既草地…外面都係對住條靚河架..




佢地間屋對住既河景就係呢個喇!!!!!!!!!!!!!!係咪好靚呀?????


天呀!!!!好靚呀…引得公子們都落去睇睇…..天氣好q熱…..睇相都見….見到有好多外國人都係度浸腳仔喎….咁我地………



又點可以執輸呀~~~~~~~~~~~~





上演一幕美人浸腳呢~~~~~~~知唔知邊隻靚腳仔係我既呢~~~~





望住呢個景浸腳~~~真係…夕陽醉了~落霞醉了~(d學友歌係聽媽媽成日播咋..我哥時都未出世~~~)…….話俾大家知….浸腳既真實感覺…我feel到當時氣溫有30度…..浸入河水…..兩秒後……………………凍到癲!!!!!!!隻腳一路俾河水沖刷….就好似俾刀片….片呀片…片呀片哥種感覺…..唔知係咪雪山水呢咁凍????不過竟然有人係呢條凍到癲既河度游水….嚇暈人喇!!!!!!水流又急..又凍…好勁呀~





美人呀~~美人望住美景浸腳呀~~wakakakakaka~




浸完就往回頭路走….經過頭先條橋….望落去…下?!!?!?!?!有人玩緊滑水喎..見唔見呀????我地望左好耐…隻快艇係邊????點知….原來佢係齋靠條河既水力黎拉起佢玩架!!!!!好勁呀!!!!!!!!!!!!







換第二個玩~直接係條橋度跳落去!!硬漢子呀!!!重點係:上番黎哥個係大帥哥….公子們整理下頭髮先….wakakakakkaa~






唉…….
我話過香港行下講左成個月都未過到黎….
本身誓神劈願話聽日過黎….
番工high左成日…..
又黎話因為個天秤兜緊個靚彎會影響香港…
想點呀…….
仲好似話掛1號風球…
乜過個香港行下咁難既咩???????
我都好想過去影下叮噹呀…….
其實應該聽日都無咩野jei可~
如果過我會超早過~~~~
一去到唔理咁多過海影左叮噹先~~
希望過到啦~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-35日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-52日~

沒有留言:

張貼留言