2012年8月14日 星期二

法國瑞士塵世美之旅2012-05-28第十天Part 4(晴天)

今日開ot….好彩唔算做到爆廠~~算係今日既小小安慰~不過今日為左同朗仔去AIA小泉食飯所以中午收早……係無訓過覺既情況下點半番工….成個人都無哂方向…..好眼訓…同d客又唔知講緊乜q……….哈哈~聽日要訓番晏覺先:P…..



2012-05-28
Day 10—-Part 4(瑞士Lenzburg->因特拉根Interlaken Ost->格林戴爾華德Grindelwald)
玩完兩次個大型滑道之後…..我地就行左過隔離既小型牧場逛逛~睇睇大牛吃草~~~







牧場起係山邊架~由牧場望出去…..華~~~超漂亮的~呢度就可以望哂成個格林戴爾華德(Grindelwald)呢~~~~這裏是否就是瑞士的塵世美????我認為是了~





好似連呢度既雀仔都有靈氣過人~




坐係呢度覺得好舒服呀….諗起有個節目叫:世界那麼大~…..自問見識少~要多多出外見識唔同地方既事與物:]



我地係咪搵到瑞士既塵世美喇??:D



wakakakakak~我地話呢張係S.H.E係度影緊封面照~~仲話見度呢張相就想唱:顏色搖晃樹影….穿梭在熱帶雨林~你離去的原因從不說明~~~~~wakakakak~




我也喜歡這張~





其實都幾危險架~~~因為一d圍欄都無~不過就係因為咁先覺得佢天然~無添加~(唔知up咩…..)




仲見到守護花園既小精靈~






大約留到六點幾七點我地就番落去lu~搭最後一班纜車~我係度諗…如果趕唔到搭呢班車…..咁咪要係山上面留成晚????不過好鐘意呢個地方呢~




呢晚既晚餐~由於食野太貴了又無咩好食~所以我地就自帶杯麵同煲水煲去~哈哈~~雪山送杯麵~




瑞士出名品牌乳酸味飲品~我地買左兩隻味試下….不過又唔算十分好飲~叫做試下~






上個星期番工日日都好乖好早訓~
訓足八個鐘~
但噚晚打破左咁乖…
成點先訓…
因為又要開始搵旅行d野….
我想問下有無高人指點下我係法國里昂有咩好行呢???
唔知難唔難行呢???
去一日好定兩日好呢???
噚晚就係狂搵景點….酒店…車站之類之類~
超用力的搵…
搵到後尾…….
走左去攞部galaxy tab係度玩google地圖…
你無睇錯…係玩地圖…
睇google地圖其實真係一樣幾好玩既野…因為有實景睇
我特登搵南美洲智利既復活島睇~…原來佢好細係地圖上唔係幾睇到~
我仲特登拉大d黎睇~睇下搵唔搵到d艾摩像~
結果係搵唔到的~因為我唔知佢咩方位~
但係幾好玩~
仲無聊到拉個地圖去搵埃及開羅的金字塔~
哈哈~~~~
我最後仲睇埋香港地圖~狂睇西環地形…
就係咁….點幾先訓….
我真的有夠無聊~



噚晚我發夢…
同媽媽表姐表哥打麻雀…
點知我一家嬴三家~
開心到癲………
點知表哥表姐詐詐帝唔俾錢我…
我話佢地:乜你地咁賴皮架..早知唔同你地打啦!!
正係度佢地差我幾多錢之際….
鬧鐘響了~瘋狂的夢~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-45日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-62~
快d搵高人指點下我個法國里昂之旅啦~~~

沒有留言:

張貼留言