2012年8月13日 星期一

法國瑞士塵世美之旅2012-05-28Part 3(晴天)

星期一喇又~~~~~好開心~~因為今日一番去就問準老細俾我放多四日假搞掂我d煩野~~心都定d~~~~~不過聽日開始要ot了……..又講下週末做左d咩先~星期六:由於星期五晚睇完荒失失重度頭痛(荒失失真係笑到肚都爆開~)…..食左藥訓訓到超晏先醒….求其係永安食左個米粉就去學ukulele~夜晚同左杯仔去試銀河哥間名家韓國餐~食埋甜品先番屋企~……星期日:中午食左八佰伴安琪兒~下午再去同欣欣去黑沙泳池玩水~不過我無落過水~夜晚食埋林記燒烤就番屋企~~~……………..個頭痛足成日…..噚晚臨訓前食粒藥希望好訓d….點知…….食完唔知點解個心跳得超快….一d都訓唔著….好彩今朝唔再頭痛~



2012-05-28
Day 10—-Part 3(瑞士Lenzburg->因特拉根Interlaken Ost->格林戴爾華德Grindelwald)
無冰河睇行完爛地出黎見到有可愛的羊羊牛牛~








下個景點~其實我地係公園個指示牌都話我地呢個景點係closed左…不過唔信!!!搭巴士再去睇!!!!點知去到哥時….咦!!纜車咪有開囉??呢個地方叫普菲克修特克(Pfingstegg)~






好野~~~我地要住纜車登山喇~~好彩唔信公園個指示牌喇~~~




我地買了來回飛…..CHF18.8=159.8hkd~我想問下…個山咁高…有人會買單程飛嗎??





華~~~越黎越高~~~好靚呀風景~~~~~~~~~~~大約五分鐘度就上到去喇~上到去可以睇到格林戴爾華德(Grindelwald)既全景呢~








哈哈哈~~~~其實除左想睇靚風景之外~~~我地仲想玩呢樣野~~~呢個依山而建既滑道~~~~





wakakakkakakaak~~~~~~~玩一次CHF5=42.5hkd~~~~我地第一次玩時無咩速度可言~仲掛住狂停低影相~~~~~~~~~~~~~






好鐘意呢張~~~辛苦你喇毛寶~




真係依山而建架~~~~都幾崎嶇不平架~~~~~就係咁先刺激呢~~~~~




一味瘋狂落完之後就會有自動梯拉你個兜上番去~~~





點知原來有cam架…..賣飛哥個野同我地講話咁樣停低影相對後面d人好危險….仲話:you can’t do that next time…….之後玩完行番出去…..諗諗下…我提出:好好玩呀…不如玩多次啦~~~~~…..公子們一齊和應….走去同賣飛哥個野講既第一句:this is our next time:]……她笑了~~~~~第一次玩就住就住….無加到最快速….驚飛左出去….第二次玩完全放到最鬆~~~最快速~~~~超級的好玩呀~~~~~推介如果有黎Grindelwald呢個地方有時間既話可以黎下呢度玩~~~超刺激呢~~~同埋呢度風景好靚架~下篇blog會介紹~



就算其他地方有得玩呢樣野..都無瑞士美景襯托吧~~~~望住美景玩刺激遊戲~~~好正呀~~~~





去完東歐之後…
係法國轉機….
我地會係法國留多五日…
搞掂埋d煩野….
希望順順利利啦~~~~~
不過又要開始諗係法國做d咩好食d咩好..
無喇…..無哂d假喇….
喊喊……..



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-46日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有—-63~

沒有留言:

張貼留言