2012年8月8日 星期三

法國瑞士塵世美之旅2012-05-27第九天Part 3(天晴)

唔知做咩….噚晚臨訓發現自己咀唇對上標左粒小暗瘡出黎…咪狂查暗瘡水囉…….點知今朝起身佢仲發到變有白色濃……….一日之間仲越發越大粒!!!!粒白色瘡越黎越大粒…..超恐怖…..今朝send左張相俾人睇….佢仲話我係小八婆…..車~………粒野越發越大時…我發現今日同我講野既所有客……同我眼神接觸後……就會將眼光落左去我粒瘡度~~~~~好衰呀~~~~~~~~~所以我今日盡量唔望d客既目光~~搞到我都無咩心機做野~~(無心機做野又係度賴)……我隻眼一向下望就會見到粒瘡映入眼簾….討厭….超想bit走佢…但chlo恐嚇我會毀容….賤~~~~~



2012-05-27
Day 9—-Part 3(瑞士Lenzburg->琉森Luzern)
食飽飽去參觀郝夫教堂(Hofkirche)









唔使錢既…所以入去參觀下~







郝夫教堂望出去既風景~好寧靜~




呢把瑞士刀我超有興趣的~~因為諗住黎到一場我都要買下~~但係紅色哥d又好普通~~呢把木身的超喜愛~~~~CHF39=331.5hkd…都唔算貴…可惜的是….呢日係星期日..佢地全部賣野既鋪頭都唔開囉…………………………………




跟住又行番去舊城區(Alstradt)諗住行陣街….麥公子仲搵到個佢想買既Longchamp…..好可惜….呢度都係咩都無開……………………





搵到另一個噴泉~水很清甜呢~





點影都係景致如畫~






係琉森查實就無咩野玩…叫做過左懶洋洋同悠閒的一天咁解~走lu~






今日我地早左走…..之前查哥d火車時間表都唔岩用….如果大定好似我地咁樣….都唔使驚~只要行去information同佢講想去邊個地方想要最近既一班車…佢就會幫你印好一張好似車飛咁既時刻表俾你參考~~~都好方便架~~~雖然唔係寫英文你都估到佢講咩囉~係Luzern火車站6號月台上車….17:35開出…..17:47到達Rotkreuz火車站3號月台….17:52之前搵到5或6號月台上車(可參考車身編號睇清楚先上~)….18:20就番到我地既Lenzburg車站了~需時45分鐘~




星期日連車都無人搭~d人去哂邊度玩呀~




番到民宿又準備晚餐~~~八點幾準備食飯~~天色還是光光的….兩位公子話天色似就黎天光…..好似食緊早餐咁~~人都癲~~~~




晚餐~~~一堆叮叮意粉千層麵~~~哈蜜瓜火腿~~~仲有蕃茄湯和沙律~~~~

係瑞士每一晚都好乖~食飽飯玩一陣上陣網就訓覺了~





噚晚睇電視…
見到百一米欄王跌倒了…
睇完第一時間唔係覺得佢抵死…亦唔係唔可以為中國攞牌可惜…
係覺得個心有心痛既感覺….
仲好唔開心…..
因為覺得佢好慘….
始終太多人對佢有期望….而佢都一直背負呢d期望…
包袱一定好大~又有傷患~
發揮一定無攞牌之前咁好…..
咁佢都話未有退休打算~
咁希望佢做完手術之後好好休息先再練習~
加油呀:]~支持你~



今日終於攞到支名為臭水既美白液~
成650蚊得100ml…
太貴….好彩有朗仔陪我share試用~
當佢試用價325蚊~
唔知有無效呢~
大家睇下我有無白到喇~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-51日~

沒有留言:

張貼留言