2012年8月2日 星期四

法國瑞士塵世美之旅2012-05-26第八天Part 3(大晴天)

明明今日好似好多野做…..但做既數量反映出黎又唔係咁@__@……好神奇~~~其實有時覺得番晏都幾好~唔知點解朝早起身就懶洋洋咁~本身我認為懶洋洋就已經係一個活動….夏天最岩做呢個活動~~~~不過呢幾日一行番工…或者放工行番屋企….d空氣都焗到不得了…..希望快d涼番d啦….



2012-05-26
Day 8—-Part 3(法國巴黎->瑞士蘇黎世->瑞士Lenzburg)
食飽飽又再出發~~沿住條河一路行~






行下行下到左蘇黎世湖(Zurichsee)了~~~~好靚呢~~~~







毛寶相機下的Zurichsee~~~







蘇黎世湖有超多的天鵝呢~~~~~佢地好似識閃閃發光咁呢~~~







沿住河行見到聖母大教堂(Fraumunster)….網址:www.kirche-zh.ch/…..係免費入教堂既…好可惜我地黎到已經過左四點…佢收左喇~





係聖母大教堂望過對面就見到大教堂(Grossmunster)…..都係齋影左外觀~無入去~




跟住有女仔見有個好得意既氫氣球係天上飄~仲越飄越多~於是女仔就跟住氣球飄出黎既方向搵~終於俾佢搵到喇~~~原來係呢間Mulberry開幕…..放d氫氣球引人過黎~~~佢成功左喇~~連異地既少女都俾佢引左過黎~~~





舊城區~




巧遇一個正在吃冰棒的可愛小人兒~~佢真係好得意架~~~~~~





地方靚~點影都係靚~蘇黎世一天觀光團~完了~番Lenzburg喇~






番到去屋主已經出左發~~太好了~~成間屋都係我地架~~~番去訓左一個鐘休息…..呢晚開始自己準備晚餐~查實pizza買番黎焗就得架喇…燒雞係現成的~~~不過個pizza好難食呀~~~有自製沙律~~我地幾乖~~有食菜~~~仲有烚左d薯仔食~




我為人人again….我個居家眼鏡曝左光添……………………….好老土呀…




飯後甜品~~這裏的MOVENPICK好多種類呢~~~唔記得幾多錢~~總之就係平過澳門啦~~~~呢隻焦蛋燉蛋味超級的好吃呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






依家困擾我同媽媽哥件事可能有曙光出現~~~
希望順順利利啦~~~~
咁我地可以安安樂樂去玩啦……



好緊張呀~~~
Mr.星期日就要黎澳門喇~~~
唔知我會唔會見到佢地呢~~~~~~



呢個禮拜過得特別快樂~~
因為…………………..
wakakakakkakka~~~~
下個禮拜都會咁快樂~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-57日~

沒有留言:

張貼留言