2012年8月16日 星期四

法國瑞士塵世美之旅2012-05-29第十一天Part 2(晴天)


天呀~求下你唔好打風啦~~~~打又唔係打成日~~~~我咁樣番工會仲辛苦架~~~~算罷啦~~~聽日照番正常咁番工咪好囉~~~~~~~~聽日都係happy friday jei~~~番多日我都唔怕辛苦架~(雖然我今日放工還是有偷偷的去買兩包薯片和一包紫菜儲糧~~不過買親哥次都打唔成的~)



2012-05-29

Day 11—-Part 2(
格林戴爾華德Grindelwald->Kleine Scheidegg->少女峰Jungfraujoch->Lenzburg)
Kleine Scheidegg站再上車~火車越行越高~越行越高喇~~~好靚呀~~





雪山好靚呢~~~~~~~~~~~~~~



少女峰的列車內~~~~我真係唔敢訓覺~~亦無訓覺~~~影下相~睇下風景打發時間~





已經由2061mKleine Scheidegg站去到2320mEigergletscher~心仔噗噗跳呢~





好似總全長坐左兩個幾鐘~~~就係到Top Of Europe—-少女峰Jungfraujoch~~~~有成3454m….11333ft~~~~~~~~~點都要同全歐洲最高的火車站影個相啦~~~~~~~







入到去佢個平台~仲望到出面個景~~~~身處雪山中呀~不過天氣似乎麻麻喎~






…..係室內都好凍呀~~~~~凍到影相都手震我地依家搵緊路出去摸雪呀~~~





震到出室外!!!!!!!超級凍超級大風….真係好凍呀….好似成世人都未試過咁凍….我著左兩件防寒同羽絨亦不能抵抗零下六度既氣溫~~~~~超大風吹到d雲遮住個雪山!!!!!!






四個公子…四對鞋……佢地三個著波鞋….我特登著UGG去…..UGG喎~話哂雪boot喎…想認叻好耐…….點知…………………….我係四個人裏面………最跣腳哥個囉….!!!!!!搞錯!!!!!!!!我有好幾次仆下仆下….搞到我每行一步都要搵野扶!!!!




唉…..想點呀…..坐咁耐車上黎…..使唔使咁大風大雲呀…….上到黎個暖包完全唔暖!!!!!!



根本咩都睇唔到……………………………….



呀~唔記得提提大家~上雪山記得一定要戴番副墨鏡喎~因為太陽反射d雪令你會mark唔大眼~



影完呢張相…..淨係覺得我好似係暴風雪既雪山被困………………………影完凍到即刻番入去室內……………………不過室內都好凍………………..



除左睇雪山佢都有其他野睇同玩的……其實有圓盤雪橇…狗橇既野玩….但係凍到咁…..天氣又咁…玩乜……唯有留係室內睇野~水晶球好靚呢~仲有齊日黃昏夜景~~~水晶球裏面d野識旭架~~~~望左好耐~








仲有一系列搞鬼公仔~










華~
噚晚blog友dull告訴我上了yahoo blog的人氣精選頁~
今日人氣話題既遊歷遍天下~
感覺就好似日本既漫畫家咁~投左好耐稿~
終於俾雜誌社登左出黎一樣~(係咪有d誇張~)
仲同另外的兩位blog友kapo ♥ BBC同埋失魂貓一齊上~
雖然無獎金無獎品~
但我已經巧交興巧high先巧亨奮巧簡動~
多謝;D~
其實藉住呢個blog都識到好多好好既blog友~
都係一件好事來的~
祝我真的早日”遊歷遍天下”就好了~





哈哈~
大家都好乖咁估我下個禮拜學咩~
有兩個人都好似估我學煮野食~~
睇黎我真係太為食~~~~不過如果真係得四堂…
都應該學唔好d咩~
又有人估我學韓文法文~(原來我係你地心見中係咁好學架~~~)
仲有人估我學”有所成”….笑了~
其實我報左”個人化妝班”~~~~
準備學下係自己塊面上面畫畫畫~
希望可以救下我既尊容~~~
好想學有所成~~~~~變索妞~wakakakkakaak~
如果學得好就試下post相上黎啦~哈哈~
無post大家就知咩事啦~



報時:距離六公子出使韓國之旅仲有—-43日~
報時:距離東歐六國文化之旅仲有
—-60日~

沒有留言:

張貼留言