2010年12月30日 星期四

carmen生日會2010

今日我完全陷入絕望既沉重工作裏面…….番早放晏食半個鐘………….已經維持左4日……….食飯食半個鐘令我感到好難受…….食完個飯……起身排隊去廁所…..連水都未飲…..已經半個鐘…………….今日我唔係唔想O多一個鐘……..係我真係好攰喇…….一日對成一百二十個客…………..口都講到我乾…..膊頭又重……個胃又反下反下….唉….我以為新一年有新既開始…..點知………..新既一年呢個模式要繼續…….我要…….哭一哭了…………幾時先可以變番正常?如果係咁…..我寧願唔要公眾假期….唔要現金分享………….因為呢兩樣野對我黎講都係好處…….又無開心……..很小的願望:希望聽日下晝可以唔使ot…..俾番個下午除夕公眾假期俾我….求求你…..明天我特別的想準時收工……….我好攰呀……夜晚又訓唔好;[………..今日仲少左五十蚊….唉……………..



某一日既中午….諗住平平地食下cheapcheap日本野….所以就去左塔可對面間日本餐食…..好似叫……食家…..唔知有無記錯呢…..


不過有時d野真係一分錢一分貨…..佢d壽司飯超酸…..諗起都酸……..同埋又唔係真係咁平je~




同一晚…..我地就出席某一個壽星女既壽宴…係笑面府


有個小朋友好乖咁坐係佢個位度等佢黎呀~



十一月壽星女:carmen~er…..係呀….又係成個月之前既相喇~都未得閒post~等我慢慢post哂出黎啦~~連毛寶都話我:你可唔可以寫d新d既野出黎呀….




出席的靚妹妹有以下幾位~~~~


我依家先記得我自己係哥日偷懶無化妝~哈哈~



記唔記得我生日收到一隻臭熊呢~佢哥隻係牛奶熊黎架~都好kawaii~


三個似唔似野人呀~



我真係好鐘意好鐘意好鐘意食笑面府架~呢個lai尿蝦係第一次叫….不過….ok啦~蟶子皇好食d jek~~~~~~~~~~~~




華~~~~~~~~~~~~~~~~~我勁鐘意既香草焗蝸牛呀*3*


香草連埋麵包一齊食真係………….bravo~



左下角就係我極推薦既蟶子皇喇~當然加下角既柚子沙律都係唔食唔得啦~




呢個第一次叫既…..好似係…..鴨飯???都幾好食架~~




呢個又係第一次叫石板燒牛扒…..華………….好好味呀~~


有三樣野點……茄汁…我唔揀…..芥辣…..ok好味…..最夾係海鹽~好好味呀



諗起d野食….真係好好好好好味~~~~~


仲有左下角carmen最愛朱古力咖哩雞….點麵包好好味呀~~



遲左少少….生日快樂carmen~希望你開開心心~~




禮物時間~希望你鐘意啦~~~~~




今次個蛋糕係永利度買……蘋果朱古力餅…..華….好好味~


真係好味….又唔漏….成個吞哂~



由於上次食過carmen個生日蛋糕太好味…我自己走左去永利買左幾個迷你版蛋糕番去同媽媽一齊嘆…….三十蚊一個….好好好好好味~








年尾應該充滿生氣咁迎接下一年…..

但依家既我…..死氣沉沉

我唔敢想像新年之後會變成點…….唉…………

呢篇有可能係今年最後一篇blog….回顧下今年先:

1.3月7日睇左一次我認為最好睇既演唱會—-Mr.由第一首歌開始企起身嗌…..仲要有好多人企起身….實屬少見~

2.5月8日…..heheheh~好開心~

3.7月中……我最愛的爸爸離開左我….從此我的生命就永遠失去一個深愛我既人……一直諗唔明點解會走……好唔想佢離開我……我自私咁想佢陪我耐d…..想佢睇到我畢業帶四方帽(我知佢都好想)……就係咁少事……做唔到就係做唔到……爸爸……*3*………永遠忘記唔到呢一日……..忘記唔到係醫院既情況……媽媽失聲痛哭既樣………成為我今年最唔開心既一件事;[(或者一世?)

無喇…..我對今年既記憶….就係咁多….



報時:距離開心的2011年仲有—-1日

唉……少少願望都唔俾我實現

咁樣無乜癮咋喎

沒有留言:

張貼留言