2010年12月15日 星期三

新加坡熱辣辣之旅2010/11/25第四天Part2(大晴天~)

凍凍~放工哥時有d凍凍~今朝既早餐係:細炒麵+細腸粉~哈哈~~我依家先記得我無俾錢俾小i~~聽日俾番~我好開心呀聽日凍凍聽日同媽媽打邊爐~放工寶寶請我食左包薯條同薯片….已經令我好開心~哈哈…..聽日要開ot~希望大家聽日都順順利利~快d收工~yeah~快d到星期五就好喇~~heheh~



2010-11-25

Day 4—-Part 2(新加坡->香港->澳門)

食飽飽之後我地就出機場喇……由於唔想自己太辛苦…所以我地決定貴都要坐的士(點解咁講…因為之前睇書佢有好多附加費…..例如中午食飯時間要加…..機場出黎要加…..夜晚6至8點又要加)……點知個的士司機勁好吹~(普通話)…..於是同佢勁傾計……知道左d要訣…..原來我地去機場係唔係俾附加費….係機場出黎先要….我講佢講話我地黎哥時去酒店搭MRT….走哥時坐的士咁我地咪嬴哂…..個的士司機笑住默認…..我地去到機場用左半個鐘度…..我俾埋tips俾司機….S$16=96hkd…..一百蚊都唔使……超平!!!!!!!!!!!!下次我都用咁既方法去……




新開既terminal 3….不過我地搵唔到傳說既三層樓滑梯…下次再搵~



睇下~~連飛機上面都已經開始有聖誕裝飾喇~~我未試過係其他航機見過


我地哥日隻機唔係咁多人…都唔爆…….三點幾就開始飛番黎….留意下係飛邊個terminal呀….因為有3個咁多架….唔好搞錯~



小食….飲白酒…佢隻白酒真係好好飲呀~相信個名叫Riesling



午餐:東方式沙律佐以醉雞….主菜炖肉伴腐竹細豆蘿蔔同蒸飯

都算係幾好食呢間航空公司~



甜品~~正….兩次都係食雪糕…好過佢整d難食甜品~



byebye新加坡~~下次再見~~~~~




點都覺得…係機上面睇既日出日落或者夜空都係靚d既~






我覺得最有特色既紀念品:cup noodle出左新加坡味~~~叻沙同chilli crab

第度應該無!!勁驚喜….正如泰國有冬蔭功既cup noodle一樣~~~~前幾日試過叻沙味~~唔錯唔錯幾好食~~~~下次再買~



總結:

1.講下使左幾錢…..機票+酒店係package4200+來回機場至澳門港澳碼頭船飛420+使費2900=7520hkd….四日…講真…唔算平….不過我地揀哥間酒店真係幾好住!!

2.推介Swissotel Merchant Court Singapore因為真係好好住…交通方便…..d服務人員又有禮貌又有耐心解答我地既問題

3.天氣真係好x熱…仲好濕….

4.最後一日搭的士發現….經過d地方….我地所去過既所有地方原來同酒店都好近…..搭的士去同搭MRT價錢差唔多(四個人)…..如果係想對自己好少少…..不妨考慮搭的士…….因為站裏面要行既路都幾多下………

5.全部新加坡人都好好人……全部都好肯答人野….加上佢地講最多係普通話同廣東話…..問野無難度….仲試過有兩次佢地自動波走埋黎幫我地…..如果第一次去自由行….新加坡真係幾易去!!

6.新加坡d野食真係好好好好好食囉….必食胡椒蟹….亞坤咖0也多士….天天海南雞飯…..肉骨茶….雪糕三文治….老巴剎沙爹同燒大蝦…全部都好正…我一定會再去架~~~~~~~



~~~~~~~~~~The End~~~~~~~~~~







岩岩試左張毛寶送我的USB暖氈….

好暖呀~~~~~~~~~~~~~~~~

我會用架~~~多謝寶寶*3*



今日有個無理取鬧既衰女人透過電話話左我好耐

頂佢個肺…..正八婆

搞到我有半日唔開心…….



報時:距離聖誕節仲有—-9日~










沒有留言:

張貼留言