2010年12月10日 星期五

新加坡熱辣辣之旅2010/11/23第二天Part5(天晴及後雷暴)

好攰呀今日~~~~~~~~~~傻架全部人都………………….又係講極唔明…..我講哥時佢又唔聽…..講完佢就:下????……………真係頂你個肺呀………………………….班人可唔可以唔好咁蠢呀……..不過算啦~~~~今日係星期五…聽日又有個小型christmas party~~~開心哂~~~~~仲開心既係:今晚媽媽買左奄仔蟹食呀~~~yoho~



2010-11-23

Day 2—-Part 5(新加坡->聖陶沙島)

同埋魚尾獅影完相之後…我地就行去Marina Square….因為睇書….杜如風話呢間商場好多野買…..不過我都唔係咁信佢….因為……唔知…佢就係信唔過….上次聽佢介紹去左日本食一間刺身飯…點知d刺身係腥既….都唔好味既…..所以我唔信佢係岩既…因為我覺得呢間商場無咩野睇….唯一又係第五次見到聖誕樹~


不過我記得我地係呢間商場既一間韓式雜貨度…買左幾個即食麵番澳門….係新加坡….買韓國野….哈哈……不過…真係平少少既~




夜晚我地就去左夜市—-老巴剎(Lau Pa Sat)~


老巴剎意思係舊街市….以前係新加坡第一個菜市場~夜晚七點之後外面既馬路會封閉…成為行人專用區~

我地就係坐左係外面…..超多沙嗲檔….好熱鬧~~~~~



無食話沙嗲就等如無去過新加坡???我地點會唔食呀??

真係真係好好味呀~~~~有20串….雞牛羊豬都有~唔記得幾多錢….不過記憶中唔太貴~



仲有半生熟既思堪(唔知正確寫法)…勁好味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



炒花甲…..呢個就麻麻喇………好似攞d茄汁炒咁既……仲埋唔見哂d肉



炒通菜…..唔錯唔錯~~都幾好食~~~~



呢個唔知點整既琵琶蝦…..唔好食囉….無乜肉喎又….

仲好貴囉….成S$10=60hkd一隻….貴到呀…..建議真係唔好叫!!



後尾我地食到最後唔憤氣….走去睇下d檔口…有d烤蝦一串串咁….幾吸引….

超勁大隻囉…..又勁好食….大大隻蝦五隻…都係S$10=60hkd….同頭先哥隻搵笨琵琶蝦一樣價…早知我地就叫多一碟大蝦食啦…..依家諗起都好想食!!!!!!!!!!!!!



以我記憶….呢餐好似食左S$58=348hkd….都算ok~~~


老巴剎我係一定一定一定會再去架!!!!!!!!!!!!!沙嗲…等我呀!!!!!!!!!!!!!!







報時:距離聖誕節仲有—-14日~

我依定好肚餓呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

哈哈~~~

好快聖誕節就黎喇~唔知今年點慶祝呢~

沒有留言:

張貼留言