2010年12月28日 星期二

香港迪迪尼圓夢之旅2010---Part 7

不得了…….不得了….今日真係……………好x攰……真係攰到唔爆粗唔得…….累得廁所也沒有去……………噚晚仲祈求今日可以番屋企食飯抖下……點知d香港人放完假其他人一樣都係咁癲囉……………………….好辛苦呀~噚晚我仲攰到訓唔著呀………….好慘慘……但係咁攰我都有繼續打blog喎….呵呵….證明我幾愛我自己既呢片小小土地~不過…..聽日都仲係番早放晏食飯半小時呀…………….   ;[…………….媽媽個bb好攰攰喇……所以我頭先撒嬌要媽媽餵我食飯~(好嘔呀可…不過係真架….hehe)………….很想借大朋友的肩膀靠靠~然而…我知道大朋友仲攰過我……咁….好啦….我借番我哥個俾你啦~



跟住又行番去幻想世界….影下入夜後既小小世界~





我地今次真係好癲….連瘋帽子旋轉杯(Mad Hatter Tea Cups)…..話實在……幾好玩喎又….夜晚佢著哂燈咁仲好鬼靚呀~~好過朝早玩tim呀~









夜晚都好靚好靚既旋轉木馬呀!!!!!!!!!!!!!!!!!




見無咩人…..跟手玩埋小飛象旋轉世界(Dumbo the Flying Elephant)

又講真…無想象中咁白痴喎~



不得不睇既煙花…晚晚都燒但制作都幾認真架~






有時影到城堡好似燒到著火咁….哈哈~但係都幾靚都好睇….不過今年無派d特制眼俾我地睇就有少少失望!



晚餐食左碼頭哥度既元氣壽司….哥時仲唔信我阿媽講既又平又好食…..真係平到癲囉……每人都係一百蚊鬆d…..其中和牛壽司9蚊件咋~








報時:距離開心的2011年仲有—-3日~

我希望……31號….唔使ot啦………….嗚嗚~

沒有留言:

張貼留言