2010年12月9日 星期四

新加坡熱辣辣之旅2010/11/23第二天Part4(天晴及後雷暴)

yoho~~~~~~~~~噚日放完假真係精神爽利呀~~正~同小i bb去香港迪士尼樂園玩~超開心….我地兩個都圓夢….至於詳情係點….就等我寫埋新加坡之旅慢慢再寫啦~~~heheheh~總之我地噚日玩得好開心啦~~~~~~~~~~~~~~~仲影左差唔多四百張相~~~~~~次次去香港迪士尼我都係玩得咁開心~~~唔知出年有無人再陪我去呢?????????好想好想再去呀~~~~~~~~



2010-11-23

Day 2—-Part 4(新加坡->聖陶沙島)

食飽雪糕三文治之後沿岸行左5至6分鐘度…就見到….小小魚尾獅(Merlion)


好得意呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




然後行去後面…..就見到……………..噴水水魚尾獅(Merlion)~~~~



第一次扮野~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~呢個post係必影~~~~


大風得滯…..吹到條水柱散哂~~~~~~~



哥日下晝突然天氣變差….勁厚雲…又行雷閃電….不過吹佢唔脹…..都無落雨….不過幾大風….見到魚尾獅(Merlion)勁興奮…之前電視成日見到佢….依家見到真身…..真係一百級興奮呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





仲有新起既榴槤頭~好似係d文化中心咁~



原來Marina Bay Sands咁近….就係對面…影埋隔離個地標摩天輪先~


其實Sands既外型唔算太靚….不過最有號召力應該係佢個頂樓泳池~



難得的三人大合照~~~~~~~~~



第二次扮野~…哈哈…我個口好大呀~~~~~~~~~



一張相有齊地標三寶~~~~~~~~~~~~~~



第三次扮野~~~~~成功~~~~~不過毛寶條水好似都係化開~


如果呢個時候有藍天就好喇…不過算啦…佢無落雨我都好開心喇~







好開心呀~~就黎要開聖誕party喇~~~~

我好鐘意聖誕節架~~~

係成年裏面我最鐘意既節日~~~~~~~~~~~

christmas is commmmmming喇~~~~~

yoho~~~~~~



報時:距離聖誕節仲有—-15日~~~~

夾硬搵d野俾自己倒數~~~~~

沒有留言:

張貼留言