2010年12月27日 星期一

香港迪迪尼圓夢之旅2010---Part 6

對於聖誕後第一個工作日……攰得沒話說……………………………….d人係邊度飛出黎??真係無人知……..只知要做…….做到無停手就可以了:]……不過喪做都唔緊要………真正令人泄氣的是buddy你呀…..唉…………………………………………………………..低落到令我放工…….要去7仔…..買我喜愛的薯片….人地慳緊錢架嘛…………..發泄發泄一下…….一番到屋企又開心番….因為媽媽今日整左我好鐘意食既茄汁蝦….d蝦仲要係牛油煎香架…..yo….好啦….開心番d啦….我唔想我既生活為左呢d小事唔開心呀:]…….番早放晏….食飯食半個鐘…..希望聽日唔使啦…….你地d人聽日生生性性喇……求求你~



我地去番美國小鎮大街既原因:我既至愛~~~~大鼻同鋼牙~佢地兩個d動作超抵死呀~~~~唔知邊個扮佢地….好得意呀~~~~~~~~




加邊哥隻係大鼻….佢仲笑之前個小朋友…..用動作同我地講個小朋友同佢一樣中間無左大牙~~~睇下佢地幾鬼馬!!!!!!!!!好開心見到佢地….我成個人出哂汗!!!件聖誕衫影得佢地好靚仔呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



之後又去左排隊….要影…….聖誕衫既米奇米妮打孖上!!!!

行緊黎影相哥時都要手拖手真係sweet呀~



係佢地影相既屋頂上可以睇哂五支stick…好kawaii呀~



打孖上既魅力真係無法擋呀!!!排左成大半個鐘先排到我地呀~~





掛完米奇米妮又週圍影下美國小鎮大街d野~





我地見到呢個都覺得好靚但無買….細細個成99蚊….影低佢就算~



吸引我影呢棵聖誕樹既原因………………………………………..


係呢個薑餅人呢~~個樣超正~~



之後一又有一個亮燈儀又見到佢地喇~~小i今次見到夠~




亮燈後既聖誕樹係咪又唔同左呢~



之後就開始落雪lu~又搞到好似成頭頭皮~




入夜後既城堡….好靚好靚~








聖誕節除左係一個歡欣既節日………

都係一個恐怖既節日………

成個十二月……………原來我已經用左自己半份糧…..

食飯買禮物俾人去玩….

咁就無左一半………………………………..

呀呀呀呀呀呀呀呀~~~~點算好???

所以要慳錢……薯片都要諗過度過先買喇…..



搵d新野倒數先~

報時:距離開心的2011年仲有—-4日~

咁又過左一年喇…..唉~

沒有留言:

張貼留言