2010年12月16日 星期四

Pre-Graduation

今日真係…………………..唔識形容…………..好多好多好多野做….好恐怖……開ot….d人多到…..喊……………….今日既天氣…..凍到唔識講…..坐係counter….越坐越凍……..所以我唔明d人點樣晨早黎排隊…..痴線…..我有時間….我會訓多陣……..中午食飽之後…..我逼自己再食多個美心包……..希望我有多d能量去產生暖氣…結果….係成功既~真係要食多d野保暖呀……其實我今日忙到…….連係個袋裏面既暖包….我都無掂過……………0徒哂………………………………………………今日凍到…連電話都唔記得攞番工……..唔知有無關……哈哈~



哈哈…..畢業禮之前我地要番學校試袍…..睇下我地個低b樣~





拿….我地有同學仔架….哈哈~~~影到黎呢度…我件衫開始甩哂~


sasa都唔例外







噚晚睇fb…有人post上去

話珍珍薯片有高致癌物質….

好驚呀….我噚日先買左包….

又無理由唔食….唯有頂硬上食埋最後一次珍珍薯片~



小i前日同我講:你食量細左喎

我:係咩~~~~~(我開心左一陣)

不過我後尾再諗…….其實有咩好開心

佢又唔係讚我瘦左…..哈哈~



今晚同媽媽打邊爐…好好味呀

係咁凍既天氣下打邊爐真係特別的好~



報時:距離聖誕節仲有—-8日~

可唔可以唔好咁凍呀…………………….

沒有留言:

張貼留言