2010年12月7日 星期二

新加坡熱辣辣之旅2010/11/23第二天Part3(天晴及後雷暴)

好~攰~呀~今日………………攰得…..講不出聲….哈哈~~~~不過唔緊要啦~~~聽日就放假喇~~~~好野~~~咁樣番兩日放一日真係唔錯唔錯~~~今日有人問我新加坡係咪好悶……梗係唔係啦~~~~不過我諗你要知道自己想玩咩~~一味去參觀又真係會幾悶既~~~~~不過我覺得最吸引都係食野囉~~~哈哈~~~今日開始番風…..唔算太凍啦~~~仲頂得順~



2010-11-23

Day 2—-Part 3(新加坡->聖陶沙島)

由於聖淘沙實在太熱…裏面d野食又實在太貴….所以我地搭番Sentosa Express出番去Vivo city涼下冷氣….食下野….我地去左個Food Court食


叫Foodrepublic大食代….因為有人推介所以我地就去食下




我地哥日叫左四樣野食…有蝦麵(ok)…叻沙(幾好)…海南雞飯(對呢樣野有偏愛…所以覺得好食…..加上新加坡d海南雞飯有黑豉油…..黑豉油真係好正!!!)…..仲有肉骨茶(唔好飲…得d胡椒粉味….我地研究左一陣…乜肉骨茶唔係黑色既咩)






總括黎講…麻麻地啦…一般野啦…唔構成我再去既~



最後仲叫左個沙冰做甜品….因為真係好熱呀…………….

係新加坡我覺得好難搵到超級市場…..好難得俾我地係Vivo City地下…搵到間平價超級市場(我同毛寶最鐘意去當地超市掃貨….因為d特色杯麵….零食都係最佳平價手信~就好似今次咁樣就買左叻沙即食麵….黑胡椒蝦條….哈哈~)….如果去新加圾既人想買d平價手信….我覺得去當地超級市場真係唔錯~(因為新加坡除左食野之外……所有野都好貴….)



跟住買完野就番去酒店擺低d野…..之後就搭MRT去搵另外一個魚尾獅…路線:NE5(Clarke Quay站)->NE3(站內行去EW16站…即紫線轉綠線)->EW16(綠線)->EW14(Raffles Place站)…..一出H出口….沿海岸方向行……過一條馬路會見到…..行行下….咦….又有緣遇到你喎…..咁梗係………………………



yeah~~~~今次食到麵包夾雪糕喇~~今次我揀左薄荷朱古力味~~好靚~




好味呀~~~~~~不過講真…我覺得個粟米味雪糕好食d!!!!!!!!!

下次我黎一定要食好多好多粟米味雪糕三文治~~~~~~~~~~~~~







報時:距離香港迪迪尼之旅仲有—-0日~

聽日去喇聽日去喇~~~~~好叻呀~~~

我要同小i bb玩得開心~~~~yeah~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言