2010年12月24日 星期五

香港迪迪尼圓夢之旅2010---Part 5

今日起身….火速刷牙換衫之後…….即刻衝落街去大會堂排隊……去到12點半都未有…….已經排到檀香山……嚇壞人……..終於排左成個鐘頭…..買到兩點三飛….同媽媽…毛寶一齊睇小人國大歷險~好好笑…之後番屋企打左陣機…..再去食飯….平安夜就係咁簡簡單單咁過……唔知你地既平安夜點既呢?



同米奇影完相之後就跑去同其他卡通人物影喇~~




唔知點解布魯圖聖誕都未到咁快就換左新件衫lu~



yo~仲有我好鐘意既鬼馬高飛高飛~





夢想花園裏面仲有可愛蜜糖罌~



睇完一連串米妮既sweetsweet鋪屎之後..小i:我好似無咁憎佢喇~




影完就去左玩小熊維尼歷險之旅(The Many Adventures Of Winnie the Pooh)




由於我地之前攞左fast pass…所以唔使點排就有得玩lu~坐住好可愛好哥愛既蜜糖罌去裏面探險~雖然有d白痴….但係…………..幾好玩喎~仲超多人排隊架




睇下佢食完蜜糖個樣幾滿足~~好可愛呀~~我都好鐘意食蜜糖架~~我係tiffany the pooh~



好明顯我係生手…..後面兩個女仔一早知係邊度會影相………………..失敗~



有女仔話玩完呢個之後……有少少鐘意左維尼熊呀~




好靚好靚既剪影~~~~~~~~~~~



之後又去到入口附近…..番去做咩…..聽日話你知~







報時:距離聖誕節仲有—-0天~yeah~

聽日就係聖誕節喇~預祝有睇呢個blog既人:聖誕快樂~

希望大家都玩得開開心心啦:]

沒有留言:

張貼留言