2010年12月13日 星期一

新加坡熱辣辣之旅2010/11/24第三天Part2(下雨及後陰陰天)

雖然今日肚仔有d痛…不過今日都好開心….因為今晚同寶寶去左韓式烤肉~食到好飽飽….我都講過……凍冰冰最好係食飽飽~噚晚係張床度聽Mr.既歌……聽左:尋找一千遍….遇到了….感動…假使…想太多…………..雖然已經係上一隻碟….或者係上兩隻碟既歌…..但係…………仍然聽到令我有心動既感覺…….好好聽呀….新碟真係……..唉……聽講佢地出年七月會開演唱會…..我都會去捧場既…..我唯有逼我自己學佢地d新歌囉….用半年時間……..我淨係想要alan po….唔想要alan tam呀…..好想再睇尾場….真係好正…..上次唱到差唔多成十二點……yo~~



2010-11-24

Day 3—-Part 2(新加坡->小印度->武吉士->烏節路)

食飽飽之後就行去巴梭拉街(Bussorah Street)…又見到個蘇丹回教堂..又影~





呢條街有間賣古老鐵皮玩具既鋪頭….裏面仲有間玩具博物館…


要錢既….又唔知好無睇…所以無入去睇…..



之後就去左MRT站對開既武吉士購物中心(Bugis Junction)


呢間商場都有d好野賣既….不過太貴了….仲貴過係澳門買….無牌子既一件衫都要900幾hkd…..我唔捨得…所以無買lu~



不過又係呢度休息左陣~哈哈~食左Mos Burger~~



仲有係商場度買左個好好味既榴槤雪糕~~~好清甜好好味~~~~

個雪糕仲整到好大杯架~~~yeah~~~



之後就走左lu~去左烏節路(Orchard Road)…..路線:EW12(Bugis)->EW14(Raffles Place線轉紅線)->NS22(Orchard)…..Yo~搵左好耐媽媽想食到既榴槤pancake….係義安城(Ngee Ann City)既美食廣場入面….

Four Season好好味呀…..我食左咁多榴槤野…..但我平時係唔食榴槤架…哈哈~



烏節路既聖誕燈飾…..oo….好靚呀~~~~~~~~


係呢堆商埸中買左個袋~~~好開心~~



夜晚就番去牛車水(China Town)既麥士威熟食中心(Maxwell Market)食飯

左上角:思堪….比起老巴剎仲有隻仲好味~~~正~右上角:囉惹….係d沙律咁既…有d青瓜…炸野…甜醬之類之類咁…我又覺得幾好食喎~~左下角:China Town薄餅~都ok~~幾有新鮮感….右下角:海南雞飯(偏愛)….唔~~唔錯唔錯~~~







報時:距離聖誕節仲有—-11日~

下個禮拜淨係番兩日工咋~

希望哥兩日唔使做番哂五日既野啦~

沒有留言:

張貼留言