2010年12月12日 星期日

新加坡熱辣辣之旅2010/11/24第三天Part1(下雨及後陰陰天)

好慘呀今日~~~好早咁起身去百萬行………又落雨喎….又大風喎….慘慘~不過之後好開心~~同左毛寶…貞貞…sasa一齊去氹仔食飯……食飽飽之後就送d女番屋企….毛寶就陪我去拜爸爸~yo~我好掛爸爸呀~….不過好耐發夢都無見過佢lu~唔知個衰仔去左邊度旅行呢?…..之後番左毛寶屋企訓左一個鐘晏覺~~~~舒服哂~~重點係…..之後去左行街買cheap衫……用左446蚊買左三件衫同一件外套…..yeah~~平時用呢個價錢係venetian淨係買到一件~~依家買到四件~~~好野~~~~~買cheap衫真係令人好開心~~~滿足購物慾~~~~



2010-11-24

Day 3—-Part 1(新加坡->小印度->阿拉伯區->烏節路)

哈哈~~呢一日起……頭痛….仆街….哈哈…..出發去小印度(Little India)….路線:NE5(Clarke Quay)->NE7(Little India)….到左即刻搵野食~

入左去d熟食中心搵野食~去得小印度梗係搵d印度野咬下啦~




hehe~~食薄餅~左邊既係香蕉薄餅….右邊的是雞蛋芝士口味~


芝士哥個好好食呀~~~~~~~~~~~~~可能因為佢即整既….熱辣辣正呀~我同毛寶仲叫左杯拉茶飲下~~~唔太甜~~好好味呀~~~~下次要再食芝士雞蛋薄餅~~哥日天氣勁焗…..又熱….所以令我既頭痛更辛苦….抖唔到氣咁….



小印度既街道…不過無買到野….行左一陣就算喇…睇下我個樣….死頂緊頭痛





成個人梅哂…..死死地氣食完早餐食藥……好彩後尾無咩事~同埋……淨係化左第二日妝…..其他日子都無化…….因為太熱…..溶哂(藉口~我懶咋~~想訓多d~~)



之後去左武吉士(Bugis)….路線:NE7(Little India)->NE3(紫線轉綠線…站內行去EW16)->EW16->EW12(Bugis)


呢個係蘇丹回教堂(Suitan Mosque)…..建於1928年…係新加坡最大最古老既回教寺~不過無入去….行過就算~呢度係d阿拉伯區~



因為要轉入去d本地設計師賣衫既街買買買~




呢個時候落密密雨(見上圖)…..不過都算對我地好~~明明睇天氣三日都有雷暴….但係玩到呢度….先……落左一陣雨咋~之後就停左lu~係呢度買左件衫~如果俾多d時間我係呢度一定好有收獲~~不過費事媽媽叫攰…就無再行喇~



中午去左食白蘭閣街蝦麵…..唔係睇旅遊書介紹….係我地自己衝入去….因為媽媽肚餓….所以見求其有野食就衝….點知….又幾好食喎…..都幾大隻d蝦….右上角哥碗仲有排骨…好好味~~~~d蝦用辣椒豉油點黎食…唔…..正呀~~~~

左上角係薏米水…..我buy薏米水…..不過呢杯太淡~總之呢間蝦麵就好好食啦~~都唔係太貴….細既麵好似係S$3=18hkd…..都幾抵食架~







報時:距離聖誕節仲有—-12日~~~~~

仲未諗到聖誕節要做咩tim~做咩好呢???

沒有留言:

張貼留言