2010年12月23日 星期四

香港迪迪尼圓夢之旅2010---Part 4

嗚嗚~今日要開ot放食飯放左半個鐘咋……對於訓開晏覺既我黎講…….好眼訓….不過ot哥時過去幫手做碌碌人……….都…….幾好玩喎~以前我成日都做……日日都做…..就覺得好辛苦……今日做一陣……又覺得ok喎~仲係度狂笑班0靚仔……呵呵~仲有今日老闆請飲水研社…..爽哂~雖然今個禮拜只係番兩日….但係俾我既感覺仍然係番左五日工咁囉…….但係呢一刻放工又好開心喎~因為放三日假~~五六日~~爽哂~不過又俾我知星期一又係死期…..d香港人放假衝哂黎….死梗!!番早放晏中午食半個鐘…..希望所有同事都順順利利啦~最緊要大家都有個happy christmas先~



哈哈~又係呢隻象仔呀~連鋪屎都係一樣~




話實在….我依家廿幾歐…..我都未睇過小飛象….無理由架….以前細個所有迪士尼卡通片我都會睇架喎….唔知點解就係漏左呢套無睇呢???



之後我地去左玩米奇幻想曲(Micky’s PhilharMagic)…..睇4D~



好好睇呀~~~~~我同小i仲睇左兩次tim呀~小魚仙真係好靚女呀~~



睇完4D又穿過d鋪頭齋影唔買~




我幾鐘意上面哥張喎~



今年既爆谷桶係咁架~~~好得意~~雪人米奇~



我地連灰姑娘的旋轉木馬(Cinderella Carousel)都玩埋….問你驚未~~


又係咬哂腰先影到我隻駿馬…………………



米奇噴水池~我記得有一年黎到有個野幫我地影到得個地下…無米奇


哥個野真係好聰明~



城堡之背面~~~~~~~~都係咁靚~~



由於d卡通人物去哂巡遊…無哂影..話四點鐘先開番…所以我同小i好乖咁樣係夢想花園(Fantasy Gardens)排定隊!!雖然我地唔係排第一…但由於我地之前已經睇準邊間係米奇屋(一睇間屋就知)….所以我地係第一個衝去同米奇影架~




有人圓夢同佢老公影相喇~~~~~好靚仔呀~~~~









報時:距離聖誕節仲有—-1日咋~

你地準備好未??????

i am ready~:]

沒有留言:

張貼留言