2010年12月14日 星期二

新加坡熱辣辣之旅2010/11/25第四天Part1(大晴天~)

今日都仲係有d肚仔唔舒服…..不過我無理~放工去左買好耐好附無食既鹽酥雞….好貴呀….成十二蚊一包…..小朋友邊有咁多錢買呀……我今日為後日最凍既天氣做左準備…….我去八佰伴買左兩盒美國同加拿大既靚靚肥牛…打算最凍哥日同媽媽打邊爐~yo~



2010-11-25

Day 4—-Part 1(新加坡->香港->澳門)

最後一日lu~唔係講笑呀….係噚晚我發夢見到爸爸….佢同我講話新加坡好好玩喎….都唔知係咪真~朝早十點半check完out…就去番之前一晚既麥士威熟食中心(Maxwell Market)食飯…因為有一樣野一定要去試番…因為之前一晚收左……..首先去左買翁翁椰漿米煎糕…好似澳門下環街賣哥d冷糕…都ok既~



呢個係厚切既….都幾好味…同埋唔係好貴S$0.5=3hkd~




興興番薯旦….呢個就真係麻麻…好似糯米糍咁


勁多椰絲係裏面….我唔係太鐘意椰絲呢樣物體~



呢樣就係我講既必食喇~~~~天天海南雞飯…..好好好好好好味呀~~~~~~d雞好滑~~~~~襯埋黑豉油…..絕襯呀~~~好好味呀真係好好味呀



我地買完之後過左陣就有好多人黎買……..好彩早買咋~~~正呀…我下次一定會再黎食過~~~~~~~yeah~~~



叻沙~~ok啦…毛寶嫌佢唔夠椰汁味



新發現….熟食中心有檔肉骨茶…得佢一間….黑黑的~~~~飲到喇~~~~好正呀~~~~~配埋油炸鬼一齊食…..超正呀!!!!!!!!!!油炸鬼索左佢d湯原來係咁正架~~

下次黎一定搵其他既試下……仲一定會再黎呢間食~~~~正



麥士威熟食中心(Maxwell Market)…..真係……一百分

又平又好食呀~~~~




好開心呀….頭先食飯開收音機聽

聽到Mr.有新歌呀~~~~

係無alan tam份架~~~~太開心喇~~~~

好似叫tonight tonight….定係唔知咩tonight

我未down到~~~努力緊~~

聽落仍然係我最愛聽既Mr曲風…..

好正呀~~聽完令人有心跳….想再聽既衝動….

正呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~



報時:距離聖誕節仲有—-10日~

好快咋~~~希望好玩啦~~

沒有留言:

張貼留言