2010年12月17日 星期五

My Bachelor Graduation Ceremony Part 1

今朝都仲係好凍….不過依家d風已經定左~好野~~我最驚凍架喇…….仲有呀….今日又俾個有情緒病既客話我…..頂佢…..前一秒我同佢講幫佢做左先叫佢後補野仲好地地….後一秒同佢老婆講完電話佢就發哂癲咁話又唔做…..算數…我慳番唔使做:P……….唔……..但係我都係俾人話到唔開心呀…..隻手又撞瘀左………今日個胃仲唔知做咩事咁痛…..傻傻地架…………………………..



廿幾歐既我….終於都畢業喇~~~好野~~~


三個幼稚園學生畢業喇~~~~




真係真係有同學架我地……仲俾人笑我影相集埋郵tim~




畢業典禮開始喇~~~~~~~




我諗我畢業…..除左我自己之外..我諗最開心係我媽媽~


不過….少左爸爸….我好想爸爸睇我既畢業禮架….我相信佢都好想……奈何…



多謝媽媽送俾我既花~~好靚…有我好鐘意既桔梗花~


好似係影樓影相咁~



多謝paulpaul老人家山長水遠出黎同我影張相…都多謝希雯舅父一家~




三位媽咪~~~~~~~~~~~




媽媽同婆婆似唔似樣?????我地三個似唔似樣???




我d咁pro既相就係多得姨媽部靚機~謝謝~




露仙同karen~好似有成半年無見~




也多謝妹妹們一齊黎送花和和我們拍照~多謝你地~




佢地送既哥紮花我都好鐘意架*3*








報時:距離聖誕節仲有—-7日~

諗起聽日去香港行街……開心番少少啦~

依家出去同阿家食飯喇….因為佢聽日番美國lu~

佢番左黎咁耐淨係同佢食過一次飯…………..

太少了~

沒有留言:

張貼留言