2010年12月1日 星期三

新加坡熱辣辣之旅2010/11/22第一天Part4(天晴)


今朝開會……噚晚又訓得唔係幾好…..所以我今朝獎勵自己買左個雙層豬柳蛋漢堡餐食……………………好好味呀~~~~~仲有埋薯餅…真係雙重享受~唔知係咪天仔凍凍地……我覺得我…….成日都肚餓….就好似依家咁…………..我望到下面d相………….d口水又流出黎…….我好肚餓呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~今日坐counter坐得好開心~~~~



2010-11-22

Day 1—-Part 4(澳門->香港->新加坡)

等到八點九終於等到位喇….第一晚我地就去食克拉碼頭(Clarke Quay)既珍寶海鮮樓(Jumbo Seafood Restaurant)…..睇書好出名…全新加坡有七間分店





第一味係藥膳蝦….d蝦好大隻好好味~


點佢個醬都好好味~



蟹肉娃娃菜…都ok~真係食得出有蟹肉….



唯一一味我覺得麻麻….佢唔係唔好食既…愛黎送酒就岩哂~不過食飯就唔係咁岩囉…..哈哈…係魷魚仔….不過個味好似焦糖合桃咁



呢個…..不得不吃!!!!!黑胡椒蟹(Black Pepper Crab)!!!!!!


新加坡出名既餸!!!好好味呀~~~~~~~~~隻蟹幾大….兩百幾蚊……不過我隻手指好似咁假咁既….係咪太短????真係好好味呀…好想再食~~~~~另一出名既係辣椒蟹(Chili Crab)……今次無試…下次一定試!!!!!!



隻蟹鋏大到~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~勁好肉!!!



佢地多數係用斯里蘭卡蟹做既~~~真係好大隻呀…….



今次我地就係叫左呢四樣野食!!!埋單S$114=684hkd…都算ok~


佢仲有第二d海鮮~下次可以試下…我下次一定會再黎呢間!!!!!!



仲有一樣elsa話一定要食….不過就可遇不可求…但係我地酒店附近…有兩間!!!就係推車仔伯伯既雪糕三文治~我地叫左一個三個人試…..係粟米味雪糕


第一次叫擺左烏龍叫錯左脆餅……不過個雪糕三文治…………..仍然都係咁好味~~~~粟米味雪糕真係好好好好好好味呀~~~~~~~~~~~~~



我地間酒店Swissotel Merchant Court…..下次黎唔諗….一會再住呢間







唔經唔覺…

黎到一年既最後一個月~

希望大家都一齊順順利利到年尾啦~

不過我噚日睇fb話2012係世界末日………………………

好驚呀

我下年係咪要比今年仲要玩得盡d呀???????????????



報時:距離容祖兒no.6演唱會仲有—-1日~

omg~~~~~~~~~~everybody~~scream~~~~~~~~~~

好緊張呀~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言