2010年12月19日 星期日

My Bachelor Graduation Ceremony Part 2

我今日好慘呀…………………………..噚日去香港玩得好開心…..不過…….噚晚搭船番黎哥時已經有d頭痛…….但番到屋企又無事……..不過訓醒一覺之後…….就發又痛番……成個人今日陳下陳下……..又暈….又想嘔……….唔知關唔關我噚晚唔記得左食d放鬆神經既藥有關……………好彩有個大朋友照顧我……好番少少…..不過我依家都係有d反胃……………..嘔~不過應該比起之前未食放鬆神經藥好架喇….因為最近好似無痛得咁密…………..不過係咪代表我唔食呢隻藥….就會痛???咁我咪變成長期依賴呢隻醫生處方既藥物????傻眼ing…….不過我今日仍然很乖的有拜爸爸~因為我驚我今日唔去拜佢會心掛掛…..所以頭很痛我都有去…..今日仲食左好好味既煎蛋多…….不過我平時仲會食多個豬扒公仔麵….哈哈…..我乖喇…頭痛今日唔打咁多野喇~~



妹妹們送的花也很美呀~~~~~~~~~~~~~





yo~carmen同crystal都有黎呀~~




仲有貞貞….*3*




妹妹們大合照……下面哥張好嘔呀~~~~~~~~~~




好開心皮皮同mandy都有黎~~~~佢地送我一隻懶懶熊*3*




最後一個趕到喇~~~欣杯~佢同carmen&crystal送左懶熊畢業公仔俾我呀


上面有兩隻懶熊畢業呀~



寶寶都畢業呀~~好叻仔呀~~頂畢業帽仔係希雯送俾我架~多謝呀~




好喇…..個故事講到最後…..小朋友”終於”都畢業喇~阿爹我得左喇~








聽日回歸喎….放假~

星期二番一日工…..星期三…

又到冬至喎….放假~

星期四番一日工…..星期五….

又到平安夜喎…放假~

下個禮拜既工作日—-2日~

呢個亦係我愛十二月既原因~

不過我希望呢兩日….唔好要我做番哂五日既野就好喇~



報時:距離聖誕節仲有—-5日咋~~

yeah~~yeah~~yeah~~

一年一度我最愛既聖誕節~~

沒有留言:

張貼留言