2011年1月2日 星期日

牛宴和牛任食火煱

噢…..唔經唔覺…..2011年lu~係度同大家講句:新年快樂~………2011年既第一篇blog呀~元旦假期眨下眼就過左去……..真係…..點解唔使開ot既時間過得特別快既?????聽日又要番工…又開ot喇….保佑順順利利呀……..係舊年既12月31號臨放工時抽左今年既假喇…….過有驚有險…多謝幫過我既人!雖然係咁……我想攞既假今年都叫做攞到………咁之前訂左要去既旅行就…………….yo~



唔知你地記唔記得兩個月前…我話去食和牛shabushabu…….哈哈…又係依家先有時間post出黎…..係漁人碼頭….叫牛宴….


你揀280蚊和牛任食:就和牛蔬菜點叫都得….送三文魚一客….汽水任飲……如果揀蟹既話280蚊:一個人一隻…..另外蔬菜全食….送三文魚一客….汽水任飲…………呀…仲有豚肉…..不過麻麻……跟住我地就問可唔可以一d人食蟹…一d人食牛呢………..佢話可以…..我地六個人去就諗縮數…..可唔可以五個人食蟹…..一個人食牛(咁咪有五隻蟹同和牛任食囉~)…..點知佢話人數要一半一半…..哈哈……以上既價錢係優惠期內先係…..平時要380喎……不過聽閒依家仲係優惠期內~




有以下六位很美很美女出席:




蔬菜就自己任攞…..不過選擇就唔係好多




蟹都幾大隻幾好味既…..不過食得多就覺得好漏~




和牛…..er………………….ok啦…..又唔算太好食既……………..又唔係唔好食囉




湯就有四款…..不過你唔使理咩湯喇….都係一模一樣味架囉(好淡)…..


不過牛奶味係就難食架…..我post呢篇野出黎既目的….係想叫大家盡量唔好去食…….因為我之前未寫出黎齋post左d相時有d人睇完以為好好食打黎問我係邊…..今次係相反架……記住喇!!!







我真係好想報時…..

其實我已經知道我六月要去邊度旅行…

不過又未確實知道邊一日喎~

好緊張呀~我為呢個半年之後既旅行興奮中喇~

今年既旅行都令我好期待呀*3*

好玩好玩好玩~

沒有留言:

張貼留言