2010年12月20日 星期一

香港迪迪尼圓夢之旅2010---Part 1

yo~~~~~~本身諗住今日做d無聊野….點知………………有兩張鄭秀文既vip飛空降俾我~咁………………………………..vip區…………………………我無理由唔要je~~~話過今日唔嘈醒毛寶既…都係要嘈醒佢~實在太開心喇~之前唔想睇既原因:1.唔想排隊買飛……..2.無得劃位….要霸位……3.戶外….覺得澳門既音響支援唔到戶外concert……4.應該好遠d位………………….所以當有vip飛既時候……以上既原因唔再係原因……唔使錢…仲要係vip區~yeah~~多謝舅母俾飛~~去到搵到個位….點知見到個舊同事……佢有個更靚既位……話霸多左兩個……咁就俾左我地喇~~通道位…前面好闊~睇得個台又夠中間…..救命…..個show好好睇…..sammi真係好犀利~換左好多套衫…..好靚…..今日我仲問毛寶:你會揀sammi定joey睇….佢話揀唔到……我揀到……我揀sammi….因為sammi勁到前面所有嬸嬸都企起身un~



係今年既12月8日…..我約左一位小姐同我去迪士尼呀~


至於點解係1208去……之前解釋過….因為呢個係澳門假期…..其仔地方都無放….同埋就算澳門放…..都唔係間間公司同學校都放……估佢會少人d….所以已經係連續三年揀1208過去迪士尼喇~呢個小姐….佢最愛既卡通人物係米老屎~今次係第一次去迪士尼……佢仲稱米老屎是她的老公~可想而知佢幾愛……仲講過點都要去一次迪士尼~最鐘意同一d有某種狂熱既人去做某d狂熱既事~所以事前我知道….會好好玩~



由地鐵站已經開始影….佢今年有新出既薑餅屋~




搭緊車出發喇~~~~毛寶睇完d相….又係咁影…上次咪又係咁影



哼~咁我個髮型同件衫唔同左架嘛……..hehehehehehee



開估lu~~同我一齊出發既係小i bb~係門口留影~

差唔多全部兩個人既相都係自拍~多得我部canon豬11…..好用到暈~又多得自拍達人小i~不得不承認…..佢自拍既比起我自拍哥d….佢簡直係神級…我影哥d…………………..我個樣完全出唔到街….研究過….應該係…..我顧得影相黎….照顧唔到我面上面既表情~



今年佢換左做紅色聖誕老人裝喇~~舊年係藍色聖誕老人裝……前年係綠色冷衫配紅色褲……每年都咁有聖誕氣氛~~~好靚呀年年都~~~~



我最愛既係~~~~大鼻呀~~~係呀~~我就係鐘意佢夠嘈呀~


華~~~~~~~佢件衫好靚仔呀~~~~~~~~~~~~~~



噴水池~又係每年一影既~~~~~



呢一日好好天我好開心呀~~~~~~



哈哈哈~~~又繼續我地齋影唔買既精神!!!!我幾鐘意唐老鴨哥個~




正門~今年既米老屎塊面都係蝦肉色….唔知係咪凍得滯…d花變色?

唔明點解隻眼d花唔用純白色?



揀12月8號黎除左少人之外…..仲有係因為已經係聖誕節主題~~


係呢段日子post迪士尼之旅出黎真係岩哂呀~超有聖誕氣氛既呢~



超可愛既stick…仲每枝唔同~呢支睇個頭就知係米老鼠啦~



好有聖誕氣氛既美國小鎮大街~~~~~~~~~~~~~~~~

我好鐘意呀~~~~~~~



睇下呢個好愛米老鼠既小i~~~~~~~~~~







今日聽佢唱呢首歌既live………..真係………好正呀~ 

很想輕撫你 所以避開你
寧願用距離 去令你好奇
迴避過眼神 先偷偷喘氣
吩咐手臂 放在原地
傳聞浪漫太快 愛戀都走得快
才會  遲遲未步向你 說一世愛護你

情太過洶湧像深海 而我卻會忍耐
但求來日你醒過來
這份情像翅膀打開
還沒有相戀別意外 神教會我等待
待情流像細水 才去承諾你
拿一生兌換愛

很心急擁抱 所以在禱告
求甜蜜以前 帶著你慢步
遊歷過旅途 等一天終老
生老病死 一起細數
原來慢慢靠近 更珍惜這一吻而我 停留是為了你 要給予你護蔭

情太過洶湧像深海 而我卻會忍耐
但求來日你醒過來
這份情像翅膀打開
還沒有相戀別意外 神教會我等待
待情流像細水 才去承諾你
拿一生兌換愛

能為愛戀學習按奈 情信寄進心內
但求能學會倚靠神
愛被馴服過更精采連地老天荒亦不更改 時間永遠等待等你情願那天 才去承諾你
無止境那份愛
我用沈默叫醒愛情 你用期待做你反應
繼續行近直至開始愛


(有時既野…..真係慢好過快……後生仔都係唔好咁心急…知無….呢首歌真係好有啟示~仲有呀邊有人唱福音歌都唱得佢咁型….我好鐘意你呀sammi~遲d先post相~)



報時:距離聖誕節仲有—-4日~

今個回歸…過得好精彩~

沒有留言:

張貼留言