2010年12月6日 星期一

新加坡熱辣辣之旅2010/11/23第二天Part2(天晴及後雷暴)

星期一….一個平常既星期一….一個平常好多野做既星期一……..ooooo…..今日仲俾人話我肥左…..又話我肥到塊面都肥左….車….好叻咩~~影響唔到我…住….因為我後日放假又有得玩喇~~~星期三放假~~又去香港迪士尼樂園玩喇~~好開心呀~~~~同小i bb兩個人去~~~~yeah~~~連續第三年12月8號去香港迪士尼樂園玩~~貪香港人唔放假….澳門又唔係個個放~~~去玩唔使排好耐~~今日連飛都買埋喇~~好開心呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~呢個禮拜….番兩日放一日….番兩日又放兩日~~十二月真係開心呀~~~~聖誕節哥個禮拜番兩日工咋~~~好野~~~~~~~~~~~



2010-11-23

Day 2—-Part 2(新加坡->聖陶沙島)

食飽飽之後我地就去最近既地鐵站China Town(NE4)->Habourfront(NE1)…..係怡豐城(Vivo City)…..搭單軌輕鐵(Sentosa Express)入去聖淘沙(Sentosa)…..我地研究過搭呢樣交通工具係最抵…..S$3=18hkd…..全日島入面任搭……有一隻係坐纜車…..但係要S$17.9=107.4hkd……但係坐纜車既週圍都好多工程進行緊….所以咩都無得睇…..好彩無搭~環球片場都係聖淘沙入面…不過今次無去~呢棵聖誕樹係Vivo City入面~第四棵喇~~~好靚呀~~~~~~~~~~~~




係Sentosa Station出發喇~~~


其實去到聖淘沙要既時間好少…..四分鐘就可以到達~



係車入面影出去….係咪好靚呢….d顏色又靚覺得出面氣候怡人….

實情全部都係假像~朝早新加坡熱到飛起………….仲係係濕熱哥隻…好熱呀….



搭到去第四個站就會去到島既盡頭….有兩個海灘…我地求其選擇左一個….Siloso Beach…..不過……原來佢d海灘細到飛起…一眼睇哂……..


呢個時候………我記得…………熱到喊~



yeah~~~~~~~~~~~~~~搵到喇~~~新加坡有兩個魚尾獅…一個就係識噴水既係Fullerton One河口….就係大家成日都見哥尊….另外一個就係聖淘沙島上面….比起另外一個大好多架~~有成37公尺高(12層樓)





影埋個S字咁樣係證明我地係聖淘沙上面影既魚尾獅~





近d影埋個水池仲靚~仲可以買飛上佢個口度睇風景架~




睇完魚尾獅就行去其他地方睇野….其實聖淘沙島都係玩下佢起哥d野….睇展館呀……4D呀…..纜車呀之類之類~


不過我唔推介去睇4D喇…成S$20=120hkd…..不過一d都唔好睇…好老土…又唔好玩…..迪士尼哥個一定好睇過佢~







joey no.6 concert實在太棒了~~~~~~

我地哥日encore到十一點十五分….

俾我知道左…….尾場encore到十一點五十分…

好羨慕呀~~~~~~~~~~~~~~~~

真係好正~~~不過可惜我地坐左係死魚區~~

無人打pok pok…….傻架佢地~祖祖唱到咁high

佢地都毫無反應……………………….之後再講~



今日派左假紙….可以mark下年d假lu~

希望我揀哥d無乜人放啦~

暫時定左可能有…..三個旅行~

暫定咋~~有加有減啦~~~~

好野~~~快d到出年啦~~~~~~~



報時:距離香港迪迪尼之旅仲有—-1日~~~

(求其搵d野倒數令我自己開心下~~~好短呀~~~得1日都要倒數~~)

好快到喇~~~後日呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言