2010年12月29日 星期三

欣欣杯生日會2010

今日我已經無乜力咁做野…..發唔到力….唔好怪我…….訓左成八個鐘都係覺得自己訓得唔係好夠……………成個人都梅哂……………..我諗d客見到我都唔開胃………..不過….我見到你地都好唔開胃…..大家咁話啦………右邊膊頭又開始好痛喇….點算呀…..我想用力週末去玩呀…………………..



哈哈….d相真係好耐好耐之前喇….10月尾架…兩個月喇…哈哈………欣欣杯生日….我地一齊去左食飯慶祝…又係置地既秀蘭小館~叫左一直都好想叫既片皮鴨食…..唔~…..真係好好好好好好好味呀~~~~~~~~~





真係即席係你面前”片”…..阿姐俾我搞到好尷尬~


都唔貴丫…..299一隻…..包一味片皮鴨….另外仲包一個餸….有鴨湯…炒鴨鬆…..之類之類…..可以揀一個…..上次阿家番黎叫哥個有得包生菜tim….勁好味~



無得講…….秀蘭小館d小籠包係最好好好好味既!其他餸都好ok架~




個蛋糕d字………………………唔係我諗架………………….




係喎係喎…..睇下個女人幾開心~


真係開心先好喎……鍚哂你~







唉…..話咁快…..

就一年喇….點解…..

時間過得咁快………

令我諗起細個成日都唸既一首詩:

春天不是讀書天

夏日炎炎正好眠

等得秋來又冬至

咁又容易過一年~

好……正….呀….

唔知邊個作…….成日都覺得

過一日既時間好慢…….但過一年既時間就好快

係咩原因呢??



報時:距離開心的2011年仲有:2日~

好想放假….我好攰呀………….

沒有留言:

張貼留言