2010年12月22日 星期三

香港迪迪尼圓夢之旅2010---Part 3

今日冬至….休息一天~真開心………自然醒….十一點幾….行黎行去….出街買完面膜……毛寶起身一齊去食野……又去左venetian行下……行到咁上下……唔知點解覺得好攰……六點度番左屋企………依家開始…..有d眼訓….不過番到屋企…..話訓又唔訓…..努力咁去沖番個舒服涼…爽哂~聽日番工……我想做隻懶懶熊呀~偷懶無full幾日面膜….覺得自己醜左….哈哈….



我地哥日都玩左幾多野架….第一樣就係去玩飛越太空山(space mountain)

好好玩呀~~小i成程唔敢開眼~不過好多謝你自己咁驚都陪我玩~~呢張相影到唔似係我咁…….哈哈…..




等緊玩~不過今次無上次等得咁快呀…今次等左….5分鐘~



由於玩過好多次既space mountain…所以我已經知幾時影相~

睇下我幾醒~我係最尾呀~我隔離個小姐驚到趴低左…..好似我自己一個去玩~不過佢事後話我:你做咩唔通知我影相呀……………………er……..佢影得咁快我好難通知你喎~



跟住就係某餐廳偶遇巴斯~~舊年都有同佢影架~~~~


點解我地張合照影得咁差架????巴斯都未準備好…..



乘乘機機去玩埋巴斯光年星際歷險(Buzz Lightyear Astro Blasters)





我今次好叻呀~~~做到第四級既行星機師~~~原因係佢無啦啦玩玩下停左係度…我不停咁猛射同一點~



又扮野~咦….呢頂舊年都有喎~出多d新帽先得架~

仲去玩埋馳車天地(Autopia)….好好玩~



中午飯~炸雞…漢堡飽…講真…以遊樂場黎講…幾好味喎~

我最buy個米奇布甸…勁可愛…不過…唔係太好味…我整哥個一定好食過佢哥個…



食飽飽跟住就衡過去幻想世界~要玩小小世界過聖誕(It’s A Small World)




好靚呀換左聖誕節既裝飾~~



除左外面之外….裏面都有架~~好得意~




咦…我知裏面有小魚仙…..我唔知裏面有史迪仔喎…好搞笑佢都有帶聖誕帽~~~我想知佢萬聖節會唔會都有搞下小小世界入面d野~







笑啦笑啦…..

你地成日都笑我肥架啦….

連你呀….都係咁….

笑飽佢啦…..我唔理你地喇

呼~舒服哂~



今晚係冬至~

同媽媽兩個人係屋企食飯

今晚就用你最愛既中華牌黑芝麻流沙湯圓…..

黎懷念你….爸爸….我地都愛你:]



報時:距離聖誕節仲有—-2日~

好緊張呀~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言