2010年11月30日 星期二

新加坡熱辣辣之旅2010/11/22第一天Part3(天晴)


星期二~好開心今做野都算唔錯~又有韓國黎既手信收喎~~~又收左一樽平時永安食開既咖哩膏~好好味~~~多謝杯同啟門~~~~真係好喇~岩岩放完假番工既心情總係咁好既~~~希望可以keep住到年尾~~~~~不過話咁快……又到十二月….一年裏面最後既一個月……點解過一日番工既時間過得好慢……而過一年反而覺得咁快???好奇怪……..好彩十二月有咁多公眾假期….爽呀~



2010-11-22

Day 1—-Part 3(澳門->香港->新加坡)

飲完野之後就週圍行下….安祥路(Ann Siang Road)後面有條本地設計師既街…..有d無開….不過望入去d鋪個感覺唔錯~下次再深入d行下






又經過第二間廟—-佛牙寺(Buddha Tooth Relic Temple and Museum)


裏面由黃金打造…..好似仲話有佛牙舍利子係入面供奉



跟住就去左搵媽媽好想食既榴槤….又真係幾好食喎~


呢間係China Town入面…叫101 Fresh Fruit Trading…我平時唔食我陪媽媽食左一舊…唔錯~不過幾貴…S$20…即係成120hkd



夜晚係Riverside Point食飯….河既沿岸都有好多其他餐廳


可以沿河食飯都唔錯…..不過天氣….太熱了…………我地去食哥間餐廳無預約…..要等多一個鐘先有食…..所以我地就週圍行下….



行過一間商場….又有一個幾靚既聖誕裝飾



經過河既對面……有一條行人街…好似上海新天地~好多靚餐廳~



裏面又有一個大型既噴水池…好靚架…仲識變色~




克拉碼頭(Clarke Quay)~



行黎行去仲行番去我地酒店對面間商場行下~有隻supergoo~

間商場叫Merchant Square…無乜野行….勝在冷凍夠涼~



由於太有時間…停左係商場涼冷氣~一路睇人好辛苦咁拉糖(好變態~~)



仲有棵好靚既聖誕樹….已經見左三棵喇第一日~







報時:距離容祖兒no.6演唱會仲有—-2日~~~

不過….好似唔係好夠時間練歌tim…….(好似我好演唱會咁~)

沒有留言:

張貼留言