2013年8月29日 星期四

冰島英國自由行之旅2013-06-17第十天Part 3(天陰)

今日起身又有d頭痛喎~~唔通我個頭知道今日厄運回歸????點知屋企今日有野整….搞到我無得訓覺……我諗:死啦…無得午睡…又頭痛…我衰硬…………中午接更時更遇上麻煩客…個人更燘!!!!但係點知下午厄運一走左…..頂~~成個人即時醒哂~~~~個頭無再咁痛~~你話係咪厄運離我越遠越好~~~~~我今晚可以試新的退熱貼了~~



2013-06-17
Day 10—-Part 3(英國,倫敦 United Kingdom,London)

穿過Westminster Bridge~和大笨鐘(Big Ben)更接近了~~





行過黎其實係想行去佢後面睇下大名鼎鼎的西敏寺(Westminster Abbey)



不過又話實在….我對佢都唔係咁大感覺….又唔會話:華~好大~好靚之類…….因為雖然睇過唔太多既歐洲教堂…..但佢又唔算係有咩特別哥種….因為入去睇要俾錢架~又唔俾影相~~所以…..係外面影張相就算~




走番回頭路…咁樣影番過去見到大笨鐘同倫敦眼(London Eye)個景又唔錯喎~



英國的警察叔叔~你好~~好鐘意佢地頂帽呀~~~



我仲以為英國d電話亭全部都係紅色既添~



跟住我地就係Westminster站搭Circle Line或者District Line向Upminster方向去到Tower Hill站



黎到Tower Hill站就係要黎睇倫敦塔橋(Tower Bridge)喇~~~~



我想問下Tower Bridge係咪不嬲都係襯呢隻藍色架?!?!點解佢係我記憶中唔係呢隻色既?????有無人知呀??




之後又來瘋狂合照~~



之後行左落橋又行下佢d內街仔~幾有味道~



呢條街仔行番出前面哥條街就係沿岸~咁樣影番過去Tower Bridge仲靚~


陰天的天氣~很倫敦~





華頂~
我地哥度今日有人企圖縱火!!!
恐怖…真係咩人都有~



我今日超級醒目仔呀!!!
因為今日屋企整野媽媽無買野我食要我自己買
我梗跑去買麥叔叔啦~
自從上次係fb睇哥個野話豬柳蛋漢堡要單買先抵既言論…
佢話:”個fd叫我買豬柳蛋漢堡餐…
我就食魚柳包既…..
其實買豬柳蛋漢堡單買只需9蚊….
我叫左個魚柳包餐….俾左包薯條同汽水佢…
我淨食魚柳包….叫佢俾番個豬柳蛋漢堡餐既錢我
我個魚柳包只需俾幾毫子….”(我大慨記得係咁~)
睇完我呆左….
所以我今日去我係叫左一個豬柳蛋漢堡
然後要多兩隻雞翼…先19.5~~~
又幾夠飽喎~~~~我以後都唔叫豬柳蛋漢堡餐喇~
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-50日~

沒有留言:

張貼留言