2013年8月12日 星期一

冰島英國自由行之旅2013-06-14第七天Part 2(大天晴)

今日有厄運都估到會衰架啦~好彩一日咁多咋~~~如果唔係都頂唔順呀~~~星期六:食一間新開既cafe..chill cafe…難食到呀…估佢唔到->朗公子領養左隻貓孤兒~叫孖8~上左佢屋企玩~~得意到癲~~~兩個月大貓仔~~好可愛~..->食阿里郎->睇”狂舞派”…港產片好少有呢d跳舞既戲…幾唔錯~輕輕鬆鬆咁睇完…不過我覺得鬥舞部份都係西片哥d勁d~~即係好似step up2咁(跳舞片我最愛呢套)….不過睇完我又有一樣想做番喎~……星期日:祖兒午飯->下午真係好熱….作緊打風~~無野做~太熱->食beijing kitchen….與仔van聚會~開心~不過野食唔太岩我地食~~~



2013-06-14
Day 7—-Part 2(冰島,米湖 Iceland,Lake Myvatn->胡斯維克 Husavik)

繼續冰島最美麗火山口湖遊~~~踏上碎石斜路…真係幾辛苦…我又再扯哂蝦咁~~~~~






終於踏到上高點處睇~~~~華~~~~咁睇靚好多~~~~今日睇同日落黃昏哥時睇好唔同呢~~




望住咁開揚既景色真係好心曠神怡~


好似畫一樣咁靚~~~



以~~~~~好衰架~~~影到人地咁高既~~~(查實呢個位都幾大風下~吹到頭甩~)




冰島真係好適合用全景模式呢~~~影唔哂好可惜~~



火山口湖加雪山景!!!!讚~~~



佢d雪景真係百看不厭~~~~睇下幾好天~~~~係冰島見到咁好既天氣應該不常見的~~~~~





正所謂…上山容易落山難~何況我上山已經扯哂蝦咁……條路又斜喎!!!我一落山….已被碎石跣左一下!!!嚇到我心都離埋!!!!!!睇下團友落山落得幾難睇就知幾難行!!!!!!





hehe~雖然有點危險~~但係呢度真係好靚~~~值得黎一看~~






星期五晚話出話食日本野…
就係食千笹…..
我之前都幾鐘意食佢d野架…
不過……今次d服務我覺得好差囉…
雖然唔算係咩貴客…
不過我覺得我食哥個價錢…..酒店都食到…
但d服務係大排檔都貼心過佢囉…
有少少唔鐘意哥度…
訂左位…我早到左20分鐘
要我等番哥個時間先俾位我係好正常…
但佢係我訂位時間過多20分鐘先俾位我喎..
唔係無火下話….咁你俾人訂位黎做咩????
最後仲有3個食完…..3個個胃都唔舒服~~
點先~~~唔係我地偏見啦~~~~~



打風喎…
星期六日熱到癲…….又焗
仲要話日本氣象廳預測個風會係澳門登陸?!?!?!!?
唔係下話?!?!?!咁恐怖?!?!?!?!?
我又要準備辣魚同午餐肉!


報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-67日~

6字頭喇~~~6字頭喇~~
但相反….即係仲有60幾日我就生日喇….
我係咪唔使咁開心呢~~~~~

沒有留言:

張貼留言