2013年8月9日 星期五

冰島英國自由行之旅2013-06-14第七天Part 1(大天晴)

yeah~~~~~終於到左星期五喇~~~~~今個星期又唔算話太辛苦既~~~不過chlo子睇得出我下午悶悶不樂的樣子…..我都唔知點解….但我都覺得我係有d唔開心既……到左放工哥一刻終於開估喇………………………..厄運又再痴住我…………………………..我d預感都幾準~~算啦~~~今個星期準備左好多節目過周末~~~~~暫時忘記唔開心~~~~~迎接我個開心周末先~~~~~呵呵~~~~今晚出街去食日本野~~~~所以早d寫blog~~~我真乖~~~唔得….要食好d先得喇~~~~~~



2013-06-14
Day 7—-Part 1(冰島,米湖 Iceland,Lake Myvatn->胡斯維克 Husavik)

米湖d蚊真係唔係人咁品!!!!!由於我地出發之前睇人地個blog就知佢唔野少….我地一早帶埋口罩出發!!!!係估都估唔到佢地真係會當我地死屍咁”嬲”…之前哥晚領教過之後…….由於呢日要離開呢度仲要搬行李上車…我地不得不重裝迎戰!!!!口罩墨鏡風褸帽!!務求全方位包住我地個頭!!!由於我地大家望番大家都覺好笑….所以我地決定拍番張好chok既相…..我地呢隊係台灣新進偶像潮流跳舞實力派—->天團!!!!!(頂你班人唔順…仲有哂隊形~~)係咪好有型呢~~~可以考慮下我地架~~我地咁型~~


實情係熱到就黎焗死……我明白龍小菌既感受!!!!!




出發前去左休息站買買早餐先~~~咦~~依家望番先記得呢日係素顏~~~都見得下人喎~~(有人會咁讚自己嗎?!?!?!好恐怖~~)….呢張相既重點其實係想講我地見到有小海綿既波波~太可愛所以買了~~~




仲見到風魔萬千少女既冰島製牛油…..呢隻牛油癲架!!!!堅好食呀!!!!見到無雪櫃都忍唔住買左呀!!!!!仲買左4粒!!!!每粒好似要6hkd….唔理喇~~~




我一去到外國d休息站呀超市就身痕….咩都想買…..望到雪櫃d野食好吸引呀~~~唔理喇~~又咩都試下先~~~



又忍唔住買左熱狗食~~~呢度一條ISK300=19.5hkd~仲抵~



唔係想嚇大家~~~我係想表達冰島d熱狗真係好好味~~~~除左基本既茄醬芥末外…..仲有一大堆既洋蔥同埋炸得好香既蒜片!!!!!超正!!!!!唯一考慮係咁早食完…個口既味….嗝~



仲買左一盒六支既草莓乳酪飲….六支價ISK629=40.9hkd…..實在實在係太好飲喇~~~~~凍既時候飲好飲到癲~~重少女口味~~~




哈哈~~早餐都要食甜品~~其實都係乳酪~~得意在可以加朱古力脆片~~~這個焦糖味的ISK169=11hkd…..唔貴~~





這個雲呢嗱口味的~~同價~呢個好味d~~

呢度d野都唔算太貴喎~~~~



係架車上面飲飽食醉之後~~就開車離開米湖了~bye~多蚊的米湖~不過米湖真係非常大~



記唔記得之前哥晚我地咪上去傳說中最美麗既火山口湖既?……但凍到痴左線咁落番黎……我地心有不甘….於是今日再上過去!!!(好彩唔係好遠~)….華~早上陽光充足地睇~係唔同d既~~雖然都係大風…..但因為依家陽光夠哂猛!!!還好!!!





自由行的好處:時間自由分配~所以我地決定沿住火山口湖條碎石路上山慢慢睇~不過真係….好攰~~~~~~~



山既中間位置~~~華~~~咁睇已經唔同左景喇~~好靚呀~~~~~~~
上到更高的位置更靚~待續~




我依家個頭都叫好短啦係咪?
但係無一個客入黎會叫我哥哥喎~
好反常~~~明明之前冬菇頭狂俾人叫阿sir哥哥或者靚仔架嘛~
乜依家d客咁醒既~


報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-70日

沒有留言:

張貼留言