2013年8月19日 星期一

冰島英國自由行之旅2013-06-14第七天Part 7(大天晴)

hehe~星期一~輕鬆的過了~輕鬆既原因唔係因為無野做~係因為咁岩線醫生約左我覆診睇頭痛~~~呵呵~~~~~星期六:中午食左味藏set->去800伴買禮物->好野~~終於食左我想食好耐的Ma-Quette~~多謝diana帶我去試~~~好開心~~….->麥公子生日會~~~好開心~~原來呢次飯聚係我地七公子今年第一次齊人飯聚!!!難以相信~~所以份外開心!!….星期日:好野~~又去試左個個讚好既tree cafe~~~真係好好味~~~又好開心~~~….->wakaka~我竟然去左讀書館睇書喎~~~…->氹仔紅記晚膳->venetian行街街~唔小心買左野~內疚了一陣子~(雖然加埋只係$300)……..基本上成個周末都係由飲飲食食所組成~但係試到想試既野又好味既話我就好開心~



2013-06-14
Day 7—-Part 7(冰島,米湖 Iceland,Lake Myvatn->胡斯維克 Husavik)

上左上層之後…咦~係影得醒神d架喎~~~~~~~~







跟住又間唔中咁影到小小尾巴~




最近都算係呢個喇~~~~~~~~~~唔知邊個影既呢?!?!係阿sam定毛寶呀??



如果睇唔到尾既話會以為自己影緊水怪~~~



個日落好美好美呢~





同隔離公司首船一齊回岸~





其實呢程船又唔算好暈既~因為我睇人地d blog都話出海睇鯨魚好暈船浪~又暈又要訓低~~所以我地食定止暈浪丸~~不過呢日好好天~大家都見~亦唔怕大浪~~所以所有團友順利過關~~多謝老天爺爺賜給我地好天氣睇鯨魚~




回程佢包埋係船上有一杯熱朱古力暖暖身….仲有一舊Icelandic traditional donut……哥杯朱古力淡過洗碗水……真係飲落都覺得好難受……..哥舊donut難食到……………….我都話難食既野……你自己諗諗~~~~~~~~~叫做試過下呢種風味啦下~~~~~~





鯨魚的鬚….好硬的~




原來我地頭先睇左咁多條既鯨魚….都係呢一個品種的~



回程時有超多的海鷗…但始終不見puffin的踪影……




開心的觀鯨之旅~成功~



可能托某人就快生日既鴻福我地先睇到呢~~~~hehe~就算佢寫明有97%-99%睇到…哥時佢地上網睇任賢齊都有做過一個介紹冰島既旅旅特輯~佢地就係睇唔到~~所以我地都算好彩囉~~~




上番岸之後睇番佢地公司放係門口既相…….er…近到咁…咁大隻……突得咁出….到底….影幾多年先收集到呢d相?!?!?!?!?!?!
橡皮艇哥個我真係好想參加~~~唯有下一次啦~







係海邊一間好似薑餅屋的教堂~好可愛~






磁石~~~買左呢兩個~~~冰島一dd地方賣得合理….30幾hkd都有交易….但有好多都要50hkd以上~~



好多同事都知我鐘意買醬搽麵包食~~~我係冰島油站都有買~~~~魚子醬again~不過買完番屋我先睇到…原來唔係冰島本土貨….寫住Product from Norway~~~~睇睇下同我上次係北歐買番黎哥支咪一模一樣~~~~~傻仔~~~



仲有一堆小襟章做手信~唔太貴的~合理價~20多hkd~都幾精美~(雖知道冰島真係無咩岩買黎做手信~)




踏正12點~~~~衝過隔離房~~~~將我放左係gip入面7日7夜既蛋糕~~~送俾呢位係旅程中生日既團友~~~~哈b巴夫地~~~~~(佢個樣同件衫同個蛋糕同成件事都好夾~)





今個禮拜~
仲有好多野想做但未做~~~
想睇激戰~但係臨時想睇的話~
係無飛買的~
想唱k~
都真係幾想….本身無咁想唱~
但毛寶話好想唱跟住我都好想唱~
好想唱陳奕迅~
唔知今個禮拜有無機會呢~

報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-60日~

沒有留言:

張貼留言