2013年8月23日 星期五

冰島英國自由行之旅2013-06-16第九天Part 2(天陰)

amazing summer就黎完喇~~~我好唔捨得呀~~~~~今日係crazy friday~~~~我又去左tree cafe食喇~~~我真係好鐘意食佢d窩夫呢~~~~食完仲去左睇激戰!!!真係好正!!!!!又有笑又有淚又有勵志~~仲睇到有恆心(睇嘉輝就知~)…….頭先岩岩11點半睇完…依家坐係屋企仲未能平伏~~~~(自己在家揮空拳狀~)…..嘉輝同小丹既戲其實我覺得幾有默契~~~~好睇~~~~其實劇情就無咩大起伏架喇…大路野….但就係有本事拍得好睇~~~拍手~~



2013-06-16
Day 9—-Part 2(冰島 Iceland,Blonduos->雷克雅維克 Reykjavik->英國,倫敦 UK,London)

大約3個鐘頭機~就由夢一般既冰島~去番很現代化的英國~又要較快番一個鐘先~記得有時差…..依家大約晚上8點幾~






攞埋行李就去搭underground~唔算難搵~不過條路行幾長下~



首先就去左買Oyster Card…就係佢地搭公共交通既儲值卡~就好似八達通咁樣~~本身諗住自己係機買~~不過我地無散紙~~所以都係排隊埋counter買算囉~~~



我唔記得係咪要俾
£5=59hkd按金~~~~咁我地買左£20=236hkd既儲值額係入面~~佢既價錢有按區去分既…亦有分繁忙時間同非繁忙時間……如果你搭既價錢係去到同一日票既價錢一樣時…..再搭都唔會扣你錢~幾好~不過繁忙同非繁忙時間扣法唔同架~請留意~




而普通增值既就係呢部右上角有寫”top up here”既機就可以自己增值~




好喇~~買好哂卡就出發了~~我地揀左間民宿特登揀同機場同一條線的~所以唔使轉車~係搭Piccadilly Line向Cockfosters直達~



車廂好過法國多多聲~~~起碼乾淨d闊d~亦有擺行李既位~



大約大半個鐘度~就搭到去我地民宿個站—->South Kensington~




倫敦既地鐵一d都唔難搭~起碼係講英文先啦~法國哥d up一堆野都唔知佢係up乜的~~~不過佢有時同一條線會有兩個唔同既終點站~呢個遲下分享~




一出South Kensington站~~由於大比已經在google map自己行過一次了~所以搵民宿~無難度~大比叻呀~




由於我地去到民宿時個民宿主人仲清潔緊…..佢話未俾到屋我地…叫我地去食d野先既…..不過食野既篇幅太長~所以我跳講左介紹民宿先~我地係housetrip訂既…網址:www.housetrip.com……….上網睇過呢間都算幾大價錢又合理…..同underground 3分鐘路程度~所以我地就揀呢間~地址:Flat 3, 116 Queen’s Gate, SW7 5LP London, United Kingdom….大約計番4個人住6晚係£758=8944.4hkd(其中£22=259.6hkd係service fee)…..所以每人每晚係372.7hkd~~都抵玩~有成間屋~~~呢個係廳~我同毛寶訓梳化床~(每晚都好好訓~)



廚房~不過係英國我地真係無煮過野~~~




睡房~~~



睡房內有一浴室和廁所~而係房通去廳既走廊都有一個廁所(無沖涼的~)….所以4個人都夠用~~
不過我最憎呢d無浴廉得塊玻璃既設計….沖涼都要就住就住!!!



華…..行開一陣….你班人又黎智障~~~~~~~







睇完之後…我覺得無野無可能!!!
嘉輝40幾歲都可以咁fit…..我都得!!!
又成套減肥計劃在我心中!!!加油!!!!



除左佢地既身形係賣點之外~
我覺得彭于晏d戲都唔錯喎~(嘉輝好戲就唔使講啦~)
仲有……佢打打下拳向上望….
成個額頭都係火車軌哥剎那…..
我認為真係堅有型….
男人就好~有火車軌唔係顯老…
係加添成熟既味道~~~~
以前既彭于晏我唔會認為佢靚仔…
依家既彭于晏….味道出哂黎~~~~~



咦~
聽日黎香港喎~
要早d訓~~
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-56日~

2 則留言:

  1. Hi, 睇到你個blog好正呀, 資料詳盡好有用

    想問下你冰島買左邊本書呀?

    Thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 華~sorry呀~依家先睇到你既留言~~
      因為d書唔係我度~~我都唔記得邊本~
      淨係記得有一本叫驚艷冰島....不過呢d書作用不大..
      因為都係俾你睇下有咩景點想去....
      團友都係上人地blog度搵資料為多~

      刪除