2013年8月21日 星期三

冰島英國自由行之旅2013-06-15第八天Part 2(大天晴)

今朝實在太過荒唐~~~今日買左腸仔珍寶早晨全餐~~價值$30.6…..又包又蛋又腸仔又熱香餅又薯餅咁…..d同事話:你係咪痴線架?!?!?!……我既解釋係:唔係呀~我有好多散銀呀~~我想使哂佢呀~~~……….好似又真係唔係一個藉口~



2013-06-15
Day 8—-Part 2(冰島,胡斯維克 Iceland,Husavik->阿庫雷里 Akureyri->Blonduos)

呢個冰島第二大城市我地就淺行就算~(應該話係假行先岩~)……呢個城市仲有一樣特別野~你地睇得出嗎????


這裏的紅糖是心型來的~~~~~~~~~~~~~不用懷疑….呢張相既左手邊白色哥撻….絕對係我地架車窗既雀屎~~~~~




團友們由阿庫雷里(Akureyri)揸兩個小時車就黎到我地今晚落腳既地方Blonduos喇~呢度無野玩架~只係落腳咋~因為佢係我地明天番首都既中途休息站~呢間屋係我地今晚既住宿~叫Guesthouse Kiljan…..地址:Adalgata 2, Blonduos, 540 Iceland……電話:+354 452 4500…..e-mail:info@kiljanguesthouse.is……每晚€123=1230hkd….每人307.5hkd….幾抵~~




個廳同廚房都算幾大~~~廁所就細左d啦~~房都ok的~




屋外既景色~~好靚~




好~~出外搵呢晚既晚餐~~~係油站食番個雪糕先~~~估唔到佢d雪糕都唔錯喎~




原來呢度唔止羊會過馬路呀!!!連鴨都會!!!好得意呀!!!!!!





路經某教堂~




教堂對住既係呢個景色….唔知點解..我覺得有d失落感…但d雲好靚



點知呢個地方簡直似一個死城…..有餐廳有鋪頭…不過收5點半!!!!佢地話好似walking dead d場景…好似隨時有喪屍走出黎咁~~~死死地氣去番我地間guesthouse主人開既餐廳食飯算~家庭式經營~





只有簡單幾味~一版既餐牌~一係就漢堡~一係就魚~



Soup of the day係蕃茄湯….ISK750=48.8Hhkd…….酸到癲呀~~~




我無記錯既話我好似係叫左pan fried catfish in butter served with potato salad and sauce…..ISK2,500=162.5hkd…..唔錯喎~~啖啖肉~~~






夜晚約左媽媽出街食tree cafe拍拖拖~
今次試左幾樣之前未試過既野~~~
感覺都仲係好正~~
會再去~~~~
食飽飽行番屋企~
我:華..媽媽你睇下我個肚腩幾大~
媽媽:hey~邊關你事呀~係件制服太cheap縮水咋~
媽媽你真好~~~~~~
(唔知係邊因為我請佢食飯所以佢咁好口呢?)
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-58日~

沒有留言:

張貼留言