2013年8月7日 星期三

冰島英國自由行之旅2013-06-13第六天Part 3(天晴)

今日係飽足的一天~~~~今朝我吃了很好吃的肥仔記薯仔雞奕米中辣~~~~~我仲抵死到自己走去麥當勞買多塊薯餅做早餐~~~(我噚晚知道左有得食我有少少訓唔著添~~)…..中午又食左自制的蒜香多士~~夜晚婆婆生日又去左食飯~~正正~~去食飯時成班大人都好似小朋友咁…叫d餸都唔多正常~~10個餸裏面有4個係椒鹽餸~~連落單個0靚仔都話:咁多椒鹽既~………咁一路食一路飲啤酒真係好正呀嘛~~



2013-06-13
Day 6—-Part 3(冰島,荷芬 Iceland,Hofn->米湖 Lake Myvatn)

俾個GPS老點左幾廿次終於去到我地既民宿~米湖區的~一落車……痴線架~~~~~d蚊多到呀~~~~~一企定就有一大咋衝埋你個頭度!!!!!!!眼耳口鼻都係咁亂衝亂撞!!!!!我地間民宿叫Stong Cottages…..地址:Myvatnssveit, 660 Myvatn…..E-mail:stongmy@emax.is……電話:+354 464 4252……每晚€170=1,700hkd….每人425hkd一晚……我地去到check-in時….只係得番兩格油….痴線架!!!!!!好驚~~~佢再揸住車帶我地去我地間屋….呢間屋..呢晚係我地架喇~都幾抵~不過一落車…又係超多蚊!!!!






以呢個價錢~可以有一整間屋~其實真係唔錯架~不過…….佢裏面窗台位有好多蚊屍…係多不勝數的…..有點恐怖….同埋佢間屋個地板有暖氣架~~唔錯唔錯~同埋廚房d設備非常齊全(可惜方原十里係無超市的~~)~~~~~房間都訓得舒服~廁所亦乾淨整齊~~~不過wifi要另外買~~我地有買….但收得非常弱~~~我記得一晚wifi價係6xhkd




之後叫民宿男主人帶我地去入油~~~其實之前呢個油站我都有經過…可惜佢只可入prepaid card…但唔係我地買既N1…..而佢後面既休息站又無得買….一係就用信用卡俾….但我唔識睇冰島文…..所以用唔到~~~民宿主人用佢張信用卡幫我地入油….條數入番落我地民宿條數度~~好彩~~我地得番兩格油……打爆油缸承惠ISK11,349.8=738hkd!!!!(咁又唔算好貴…….)........我宣佈:石油危機…..解除!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!呢個時候已經係晚上七點多….飯都未食…(個天咁光睇唔出呀le~)……個GPS話俾我知我地要去番之前想去哥個景點要單程3個鐘先去到….但我地唔甘心呢一日係一個景點都無去過就結束!!於是問民宿主人….原來只係個半鐘囉….GPS又老點我地……於是又決定~~出發!!



首先來到Hverir地熱區~~其實見到佢地下冒哂煙咁….所以八卦停低睇下咩事~~~一落車…..wow~~~~好大陣臭蛋味呀~~~~(硫磺味)





越行越近……臭蛋味越黎越重!!!!!!!但係…..也太美了吧?!?!?!!?地下好似人地畫家畫畫既調色盤咁呢~~~~~




d泥漿異常地滾燙….好似煲緊唔知咩湯咁……但真係好臭呀~~~~~~




呢個地熱區真係好靚~~~d層層顏色都唔同咁~~~




呢個氹…..係最臭既!!!!!!!!好似整緊豆豉炒苦瓜味咁…….好反胃….超攻鼻呀!!!!!!!!!真係頂唔順~~~~睇埋呢個就走喇~~~~

其實呢個時候都幾凍~~~~~



地熱區真係值得參觀!!(除了比較臭之外~~但聞呢種攻鼻既臭味也是一個很好的體驗~~)…..另外有一個更大規模克拉法拉火山既Leirhnjukur地熱區應該更正~~~好似話有一個牛奶藍既大熱池…仲要藍得好夢幻!!!好想下次有機會要去看看大自然的神奇調色盤呢~~






我今天很想你…
你知道嗎??




報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-72日

沒有留言:

張貼留言