2013年8月26日 星期一

冰島英國自由行之旅2013-06-16第九天Part 3(天陰)

今日同上個禮拜對比太大了~~做到暈~~聽日係amazing summer既最後一日喇~~不捨~~星期六:訓左四個幾鐘~~又話起身過香港喇~~不過唔算太辛苦…因為同屋企人去~~所以就唔會話喪行~~過到去好肚餓….毛寶就無啦啦諗起…咦~新既muji cafe係咪開左呢??但係邊??…..我就諗起銅鑼灣哥間之前好似裝緊修唔通係哥度~~點知撞中左~都幾好味~~….->行完銅鑼灣就去海港城..行左一陣..又去左博洛尼亞飲tea…->再行左一陣又去左食牛角烤肉~~完滿~~(基本上一整日都在吃~)……星期日:食左我未試過既珈啡館->晚上吃了cheap壽司~滿足~



2013-06-16
Day 9—-Part 3(冰島 Iceland,Blonduos->雷克雅維克 Reykjavik->英國,倫敦 UK,London)

之前哥篇咪講到話我地去到民宿之後未攞到民宿住既….個屋主話要多一個鐘清潔先得…….於是我地就出左去搵野咬~放低行李….已經係晚上10點…..我地民宿附近都好多餐廳的….不過我地行下研究下….到真係想揀定食邊間既時候….d餐廳已經話Last Order左…..之後我地既眼睛就俾呢一間野吸左睛!!!!!!!!吸睛既原因係…..我一望呢間鋪頭……..櫥窗係一個凍櫃!!!!裏面又真係有大大舊凍肉的!!!!但我望入去…咦…凍肉鋪又有檯有櫈既?!?!?依家英國既凍肉鋪興咁架?!??!






望真d….呢間叫Maxela既….係真係真係一間餐廳黎架!!!!!!!!咁過癮??!!?探險隊員決定一探究竟!!!!地址:84, Old Brompton Road, London SW7 3LQ…..電話:+44 020 7589 5834…….網址:www.maxela.co.uk…….其實我地到哥時都成10點幾11點…我地問個侍應仲可唔可以落order……佢問過廚房話ok我地就衝入去喇~~~~~好野~~~~




我地個位係凍肉櫃再行入少少~呢個空間大少少~不過檯同檯迫迫的~同埋有d嘈~不過我幾鐘意牆身變左做黑板….畫哂牛既部位~




我地落單既時候諗住叫個T-bone steak咬咬~(因為見佢凍肉櫃d牛好吸引~)…..點知個老闆叫我地一齊出黎揀下喎~~~~~~舊舊都好靚~~





老闆幫我地揀左一舊….但係係超大舊!!!於是阿sam問佢有無細舊d…..佢揀過另外一舊~點知就揀左圖中哥舊!!!!!!!!都係咁大大大大舊同好好好厚~~~~不過老闆話無得再細~因為會無咁好味~~我地聽佢講~~~就要左呢舊啦~~

番埋位已經同毛寶同大比講定…舊野好大舊架下~~~~



首先黎個頭盤~咦….但係我地無叫過喎…..個老闆話請我地食喎~好啦~~咁我地唔客氣喇~~~~~話實在~~都幾好味喎~~~~這個叫Carpaccio Rucola….
£9.5=112.1hkd….我地懷疑應該係佢整錯左出黎無人要所以話送俾我地食….不過我地最後發現……佢係我地張單度有計錢喎~~~~算啦~~好彩好味je~~~~~




其實睇佢d名我都係唔知自己叫緊咩架…..雖然係英文餐牌~~~但我覺得佢呢間野係食意大利餐的~~~叫左個Zuppa di legumi既湯…..£6=70.8hkd…..我叫哥時唔知係咩湯..因為佢得兩個湯….佢地叫左另外一個咁我咪叫呢個試下囉~點知….原來係好多種豆煲埋既豆湯….佢多到係變”胡”狀…..嘔嘔~我唔鐘意呢d湯的!!!飲完都唔使食其他野囉!!




毛寶同大比一人一個的Minestrone di verdure…..雜菜湯黎架~~好好多~~£6=70.8hkd……仲好大碗下~其實可以兩個人share~



巨無霸出黎喇~~~Fiorentina Maxela…..56=660.8hkd/per kilo……我地哥舊磅左之後係£64.4=759.9hkd…….整法係T-bone steak with Extra Virgin Olive oil and rock salt…..佢咁厚….但整到出黎係一d都唔怕鞋囉!!!!!!真的適中~又唔怕太見血水(sam和大比不愛太生~)…..但又一d都唔怕鞋喎~(我同毛寶不吃太熟太鞋的牛~)…..哥下先神奇~~~肉質加上調味適中~~~~~我極力推介呢度既牛扒呢~~~~~~~~~




side dishes要左兩個沙律黎清清~一碟£3.5=41.3hkd~清新~加黑醋食好正~




真係好大舊架~~~~一碟就夠哂4個人食喇~~~~~~




隔離檯d人超八卦….叫個侍應問我地幾多歲喎~~~~當阿sam叫個侍應估佢幾多歲時…個侍應話阿sam係21歲喎….當佢將個真實年齡3x歲話俾佢聽時…..侍應同後面檯d人都好驚~鬼佬永遠唔識睇亞洲人幾歲~(不過我地又係生得幾後生既~~~~~)


我同毛寶仲叫左個Beef carpaccio rocket ricotta…£9.5=112.1hkd…呢個生牛肉好正喎~~~~~連唔食生牛肉既大比都話好味喎~~~~




可樂~£3.5=41.3hkd…….都係冰島d好飲d~



成餐飯食到超滿足超開心!!!!!4人價£135.19=1595.2hkd……1人才398.8hkd…..其實我覺得好抵~~~因為我係澳門去steakhouse佢絕對整唔到舊咁好食既牛俾我食!!!!暫時我都未食到~~~而且又湯又前菜又叫野飲~價格合理~
跟住就番民宿沖涼訓覺咯~




重點係:我過黎香港買到3倍冰感既退熱貼喇~~
yeah~yeah~歡呼~
好想快d試用到呀…..(咁咪即係咒我自己頭痛?!?!?!?你係咪痴線架~~)
比平時哥隻只係貴1蚊~~抵呀~~~
我買左兩盒~~~~~
唔知好無用呢~~(扭屎忽中~)



今日超癲….
5點半收工…..
我已經跑番屋企食飯….
6點未夠….已經食飽~~~~~



今晚就做新既走過浮華大地亞洲篇喇~~
好緊張呀~~
又有好好笑既翠如bb同洪永城喇~~
yeah~~~~~~
依家阿sam咁怕醜個樣又幾好睇喎~~
報時:距離南非觀獸美食之旅2013仲有—-53日~

沒有留言:

張貼留言