2013年5月31日 星期五

小公子成長月記@2013年1月(三個月大)

wow~wow~星期五了~今個禮拜算係過得快~~而今個星期五簡直係千載難逢~~有好多人攞籌但無人黎~~~而收工仲要比預定時間早~~順順利利無煩人~好野~~



哈哈~早晨各位~3個月大的我起身喇~~~哈哈~~個頭亂到~





我都話佢媽媽好鐘意佢著呢件衫仔啦~~~~~hello~樹熊~






人生第一次剪髮~~聽佢媽媽講好似話幾乖~~~小公子叻~




呢件就係上次百日宴我地送俾佢哥套睡衣喇~~~~係咪好可愛呀~~~~






呢套衫仔仲跟一隻著住同一布料既熊熊~~~好得意架~~~聽小公子娘親講~~~佢好鐘意呢隻熊仔架~~~睇佢望到隻熊仔幾實~~~






有人可以趴係度喇~~~~鼓掌~~




唔甘心成篇都係靚相~點都要擺一幅你的醜照~~~~哈哈~~個樣搞咩呀~~






哈哈~~
頭先同媽媽出去食日本野~
行番屋企途中…..
經過一個公園…..
你知公園有好多阿伯坐係度架….
有兩個應該有成80幾既阿伯….
竟然唔望我呢個索爆既靚女…..
兩個都對我阿媽行注目禮…..
所以我同我媽講……
你依家係:老坑殺手~~~~~~
wakakakakakaka~~~~~~



哈哈~
今日係我地著依家套制服既最後一日~
我地超唔捨得~
仲有紛紛咁同同事影相~~
我估唔到我竟然會對呢套服產生出感情~~~
星期一要面對新制服喇…
好想湯…………….



報時:距離冰島英國自由行之旅2013仲有—-7日~
即係仲有5個工作日~
好開心呀~~就黎要放假喇~
對上一次放假已經係去台灣時….2月尾呢~
等好久了~

沒有留言:

張貼留言